Celso Dourado vuelve a exponer, obras de su serie «Botánica» en Texturas galegas en Ribadeo

Son doce obras, en las que experimenta con barnices y el color sin abandonar el surrealismo figurativo

.

RIBADEO / LA VOZ

El artista barreirense Celso Dourado vuelve a exponer al público una parte de su obra pictórica. Desde mañana, en el establecimiento ribadense Texturas galegas de Javier Montero, en Ribadeo, podrán verse cuadros de su serie «Botánica».

Dourado explicaba así cómo surgió la idea de volver a exponer, más allá de la obra que se puede ver en Eido Dourado, en Barreiros: «Dada a miña relación de parentesco con Javier Montero, tras unha conversa sobre a importancia das plantas na cociña, el incluso me contaba que cando cambia de ubicación fai un estudo das plantas da zona para levalas ás súas elaboracións, pareceume moi interesante a mestura e xurdiu a idea de facer unha exposición no restaurante. Teño unha serie, Botánica, coa que levo varios años traballando, vinculada ao mundo vexetal, e pareceume un maridaxe moi interesante facer esta exposición no restaurante».

En esta obra, Dourado mantiene la base del surrealismo figurativo, si bien el protagonismo de las manos ?una constante en su obra? queda relegado a un segundo plano, tras las plantas e incluso algún rostro. En cuanto a la técnica, Dourado explora las posibilidades de los baños sucesivos de barnices, con espray y esmalte sintético, sobre la base de dibujo de lápiz de grafito: «Consigo unhas cores moi tanxibles, potentes, e os barnices tintados permítenme unha transparencia que enriquece o debuxo que está na base da obra».

«Teño unha querenza pola cor, e estou moi a gusto neste tipo de técnica, por todas as posibilidades que me ofrecen de matices, volumes, texturas... É un campo inmenso. Sen abandonar a liña figurativa, a obra compleméntase coa cor do xeito transparente que me permite a superposición de barnices», apuntó Dourado.

Se trata de una colección de autor, que no está a la venta. En total, doce obras que son en sí también composiciones, formadas a su vez por varios cuadros.

Aunque no se prodiga en exposiciones, Dourado explica que sigue trabajando: «Sempre. Estou preparando a obra para presentar neste verán en Eido Dourado, uns vinte cadros novos».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Tags
Comentarios

Celso Dourado vuelve a exponer, obras de su serie «Botánica» en Texturas galegas en Ribadeo