Las rutas turísticas siguen estos días por Riotorto, Ourol y Viveiro

Una buena ocasión para descubrir el pasado minero de Riotorto, el Ourol indiano y el viveirense Souto da Retorta


VIVEIRO / LA VOZ

Los recorridos de A Mariña en Ruta, una de las iniciativas de la Mancomunidade de Concellos, seguirán a comienzos de septiembre por Riotorto, Ourol y Viveiro. La agente de Desenvolvemento Turístico de la Mancomunidade, Tania Hermida, manifestó su satisfacción por la buena acogida que tuvieron estas actividades durante julio y agosto, y ya avanzó que la ruta por Riotorto está completa y que para las de Ourol y Viveiro aún quedaba alguna plaza libre. «Iso indica que esta iniciativa está a resultar moi interesante para as persoas que nos visitan este verán», explica la técnica.

Patrimonio

El día 1 habrá un paseo por la minería de oro en Riotorto, guiado por Francisco Canosa. El día 2, la ruta discurrirá por el Ourol indiano y natural. «De guiar esta visita encargarase Noela Feal. Trátase dun roteiro de 4,5 quilómetros no que os asistentes coñecerán o patrimonio cultural e natural de Ourol», explica Hermida: «E o 3 de setembro foi a data elixida para o roteiro que discorrerá polo Souto da Retorta en Viveiro, que tamén será guiado por Noela Feal. Nun marco natural incomparable, o paseo polo Souto da Retorta invita a desconectar, a encontrar a paz e a coñecer a árbore máis grande de España, un eucalipto de máis de 100 anos».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

Las rutas turísticas siguen estos días por Riotorto, Ourol y Viveiro