O Valadouro ya tiene comisión para sus Festas do Oito, que cambiarán de escenario

O VALADOURO

Actuación de la orquesta Ocaband en O Valadouro, en 2020
Actuación de la orquesta Ocaband en O Valadouro, en 2020 CEDIDA

Las patronales se celebrarán entre el 8 y el 11 de septiembre y pasarán de la Praza de Santa María a la zona de la piscina municipal

22 ago 2022 . Actualizado a las 11:35 h.

Tras la petición del Concello, que convocó varios plazos desde el mes de julio para intentar lograr que un grupo de vecinos asumiesen las patronales, O Valadouro ya tiene comisión para sus Festas do Oito, que se celebrarán del 8 al 11 de septiembre -jueves, viernes y sábado- y que tendrán en esta edición un escenario diferente, una zona cercana a la piscina municipal.

Un trío de personas que encabeza el hostelero Jacinto García, presidente de la comisión, organizará a contrarreloj los festejos. Este mismo grupo se compromete a impulsar el programa de las Festas do Oito durante al menos otro año más, lo que garantiza la continuidad de una celebración arraigada en O Valadouro. «Temos moi pouco tempo de marxe e por iso esta vez tentaremos facer unha edición digna e sinxela, e para o 2023 preparalas o mellor posible», indica.

García explica que las Festas do Oito se moverán de lugar unos 500 metros. Normalmente se celebraban en la Praza de Santa María, epicentro social de Ferreira. «Ímolas pasar para unha extensión que hai preto da piscina municipal. As actividades serán alí agás o día 9, festivo local, cando se fará abaixo, coma sempre, a sesión vermú e tamén o primeiro pase da verbena. Todo o resto do programa será no novo emprazamento», afirma.

«A nosa intención no 2023 é facer unhas festas grandes, con orquestras potentes, e alí hai mellor son e máis sitio que na praza, gañamos moito espazo. En edicións anteriores houbo problemas para meter os camións que levan algunhas actuacións e esta posibilidade de cambiar de lugar sabemos que se comentou outras veces, pero non se deu ata agora ese paso», explica García.

Programa

La comisión comenzó a pedir a particulares y empresas para recaudar fondos de cara a financiar el programa, que a falta de alguna actuación por concretar está prácticamente cerrado y se desvelará en los próximos días. Por ahora, la comisión adelanta que habrá «actividades para nenos, que fará o Concello, e sesións vermú e verbenas».