El cementerio de Santa Rita de Xuvia abre un columbario

r.l. FERROL / LA VOZ

MONDOÑEDO

parroquia de Santa Rita

Dispondrá de 80 nichos, todos ellos con capacidad para cuatro urnas cinerarias

07 oct 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

«Si que se trata de algo novidoso, si», decía ayer el párroco de Xuvia, Carlos Gómez. «De feito -añadía-, o noso cemiterio vai ser o primeiro, entre os parroquiais de toda a Diocese de Mondoñedo-Ferrol, que contará cunha instalación deste tipo. Pero o certo é que nese sentido hai unha tendencia cada vez maior:

Cada vez son máis -explica- as persoas que elixen a fórmula da inicineración para os seus defuntos. E nestas circunstancias, nós vimos que era moi importante dar resposta a esa opción, dotando o cemiterio dun columbario axeitado para poder acoller as cinzas das personas que o desexen».

El caso es que el cementerio de Santa Rita de Xuvia va a contar con su propio columbario. Un columbario que no está inaugurado todavía, pero sí terminado. De hecho, las obras finalizaron el lunes.

Características

Dispondrá de un total de 80 cubículos (nichos), que a su vez tendrán capacidad, cada uno de ellos, para acoger un total de cuatro urnas cinerarias.

«Xa hai bastante xente que amosou interese polo columbario e pola posibilidade de utilizalo -explica el párroco-. As persoas que desexen información sobre as sús características -añade- poden poñerse en contacto con calquera membro da comisión parroquial ou comigo mesmo, e xa lles facilitaremos toda a información que precisen, se ben é certo que aínda nos faltan algúns detalles por concretar antes de falar de custos e de iniciar o proceso que permitirá que o columbario entre en uso».

Carlos Gómez, el párroco de Santa Rita de Xuvia, es un joven sacerdote, natural de Neda, que ha estado al frente, entre otras parroquias, de la del Carmen, en Ferrol, donde dejó una profunda huella y donde logró algo muy poco frecuente en estos tiempos: que el templo se llenase domingo tras domingo.

Sacerdote de sólida formación intelectual -llegó a ser, en su día, el jovencísimo rector del Seminario de Mondoñedo, histórico centro en el que hoy, en plena crisis de vocaciones, ya no se imparte docencia-, desde su llegada a Xuvia ha puesto en marcha un amplio programa de actividades -de tipo pastoral, cultural, humanitario, formativo, etcétera- en torno a la parroquia. Pero sin olvidarse, por ello, de acometer proyectos como la rehabilitación y modernización del camposanto. «Todo o mérito é da comisión parroquial e da xente da parroquia», dice él.