Axuda no Fogar en Mondoñedo suma 8 usuarios, llega a las 131 familias, y no tiene lista de espera

Hay 23 personas empleadas en este servicio que ofrece el Concello


MONDOÑEDO / LA VOZ

El Servizo de Axuda no Fogar del Concello de Mondoñedo cuenta con ocho nuevos usuarios, de modo que llega a 113 familias del municipio, con el añadido de que en la actualidad no tiene a nadie en lista de espera. Así lo destacó la alcaldesa, Elena Candia, quien declaró: «Para nosoutros sigue sendo un dos servizos máis importantes toda vez que entendemos que hai que habilitar todos os mecanismos cos que poidamos contar para que a nosa xente maior viva nos seus fogares o maior tempo posible e nas mellores condicións posibles».

23 empleos

Otro dato que destaca es el de las personas que trabajan en el Servizo de Axuda no Fogar de Mondoñedo, 23, todas ellas auxiliares de Axuda no Fogar, de lunes a domingo, en horario de mañana y tarde.

«O SAF é un servizo ao que se destina unha importante cantidade económica. Ademais da aportación do Concello, no caso do Servizo de Axuda no Fogar-Dependencia está subvencionado, en parte, polo Servizo de Dependencia da Consellería de Política Social, e o SAF-Prestación Básica, en parte, a través do Plan Único da Deputación», concluyó Elena Candia.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

Axuda no Fogar en Mondoñedo suma 8 usuarios, llega a las 131 familias, y no tiene lista de espera