Pleno extraordinario el lunes en Lourenzá para tratar la grave situación de Muebles Hermida

s. c. / d. g. LOURENZÁ / LA VOZ

LOURENZÁ

PEPA LOSADA

La empresa adeuda mensualidades a casi cien trabajadores; la alcaldesa se reunió ayer con directivos

30 nov 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

La corporación municipal de Lourenzá celebrará un pleno extraordinario este lunes, día, a las 20:30 horas para tratar la grave situación que atraviesa la empresa local Muebles Hermida.

La alcaldesa, Rocío López, explicó que la sesión plenaria será «para tratar a grave situación que está atravesando a empresa Muebles Hermida e, como consecuencia, os seus traballadores. Os tres partidos políticos que formamos a corporación municipal

chegamos a un acordo unánime de facer este pleno extraordinario para mostrar o noso apoio a todos os traballadores e ao comité de empresa na súas reivindicacións, si ben non podemos deixar de lado que se trata dun problema no que debemos ir conxuntamente todos da man para intentar chegar á mellor situación tanto para a empresa como para os traballadores».

Esta situación repercute en las propias familias afectadas pero también en la economía de Lourenzá. Lo que se acuerde en pleno se trasladará a la Xunta, Diputación y otros organismos, unidos y de manera conjunta.

La alcaldesa, Rocío López, estuvo el jueves en la concentración de los trabajadores y ayer, viernes, se reunió con representantes de la empresa: «Para coñecer de primeira man os problemas que está atravesando a firma e cales poden ser as posibles solucións. Ambas partes, empregados e empresa, son conscientes da gravidade da situación e da necesidade de buscar unha solución canto antes. É unha cuestión na que todos (grupos políticos, comité, traballadores...) debemos tentar remar nunha mesma dirección para que isto se solucione e os traballadores salgan disto da mellor maneira posible», dijo.