"Fomos os máis madrugadores", dicen desde la Administración laurentina

LOURENZÁ

Pepa Losada

Su encargado, Toni Vázquez, mostró la alegría a pie de ventanilla por uno de los cuartos premios de la Lotería de Navidad

22 dic 2016 . Actualizado a las 12:23 h.

En la Administración de Lotería de Lourenzá han tenido que madrugar más de lo esperado porque nada más comenzar el Sorteo Extraordinario de Navidad, a las nueve y cuarto de la mañana, se conocía que el primer premio en salir, el quinto 59.444, tocaba en Lourenzá, una de las setenta localidades de España agraciadas en ese caso. "Fuimos los más madrugadores", reconoce al teléfono Toni Vázquez, el responsable de A Faba de Ouro. Contó cómo fue el momento de la noticia: "Estaba tomando café con leite e mirando para a televisión e de repente vexo que aparece Lourenzá. 'Non pode ser', pensei. Vin correndo para a administración, correndo, correndo e xa estaba aquí ás dez menos cuarto". Tocou unha serie enteira: 200.000 euros en total, 20.000 euros ao décimo". La "pregunta del millón", nunca mejor dicho, es saber cómo y a quién fue vendido: "Non o sabemos porque foi vendido por ventanilla, décimo a décimo, incluso ese número estivo ata o último momento á venta porque non é un numero que guste moito, con tres catros ao final. Incluso o ofrecimos e algúns o rexeitaron. Agora eses estaranse tirando dos pelos. Non se pode rexeitar ningún numero, nin por feo nin por guapo". "Moi ben, estamos moi contentos e se toca outro mellor", decía en una conversación entecortada porque salían más premios en el sorteo a media mañana.

No es la primera vez que la administración laurentina reparte suerte: "Catro anos e fai dous anos dimos un quinto premio, foran dous millóns de euros en total porque vendéramos moitos máis décimos, pero vamos subindo". Toni Vázquez apunta un pequeño detalle o curiosidad para que la suerte siga dándoles buenas noticias, en este u otros sorteos próximos. Anima a tomar nota: "O ano que dimos o quinto premio nos regalaran un búho e tocou e este ano unha bruxa. Así que animamos a xente a que nos siga regalando cousas". Nunca se sabe.