Sonará la música de Monolius Dop, Tapa d' Orella, Xmaseda o Lauta
03 ago 2026 . Actualizado a las 05:00 h.El Arao Festival se celebrará el próximo día 7 de agosto en la explanada portuaria de Foz, a partir de las 23.00 horas. Así lo anunció el Concello a través de la concejala de Cultura, Inés López Couto, quien avanzó que «o San Lourenzo inclúe moitas actividades na súa programación, e para complementalas volven os concertos».
La edila indicó que en el Arao Festival habrá conciertos de artistas emergentes gallegos e internacionales «que veñen complementar a programación dun San Lourenzo cargado de actividades diversas e para todos e todas».
El cartel del Arao Festival incluye grupos gallegos consolidados como Monolious Dop y emergentes como Tapa d'Orella y Xmaseda, así como internacionales en auge como Lauta. También incorpora a los djs Litainer e Eventec.
Pensando en los jóvenes
El alcalde, Francisco Cajoto, explicó las razones que llevaron al Concello a organizar este festival: «Buscamos que os máis novos tamén teñan o seu espazo e temos a sorte de que un artista internacional coma Lauta inclúa a Foz na súa xira. Isto é posible polo traballo de moitos. Creo que o festival presenta un cartel moi completo para que todos desfrutemos».