Foz acogerá el fin de semana el Campamento Galego de Espeleoloxía para documentar cuevas marinas

La Voz FOZ / LA VOZ

FOZ

PEPA LOSADA

El sábado habrá una charla del catedrático Juan Ramón Vidal Romaní

11 sep 2021 . Actualizado a las 11:45 h.

La Federación Galega de Espeleoloxía, en colaboración con el Concello de Foz, desarrollará el LIV Campamento Galego de Espeleoloxía en el municipio mariñano los próximos días 11 y 12. Desde la organización explican que esta edición servirá para dar continuidad al proyecto iniciado con el campamento del 2020 celebrado en Burela «e cos que se pretende documentar as furnas adscritas ao proxecto do Espeleoparque da Mariña».

En esta ocasión, los trabajos se centrarán en la costa occidental de Foz, entre Cangas y Nois. El presidente de los espeleólogos gallegos, Francisco Martínez, destaca que el objetivo «é documentar o maior número de cavidades posibles, tanto con posicionamento GPS, como coas correspondentes topografías xeoreferenciadas para poder incluilas no Atlas Galego de Cavidades e Canóns».

El día 11, el profesor emérito de Xeoloxía de la Universidade da Coruña, Juan Ramón Vidal Romaní, pronunciará la charla Evolución da Costa e das Furnas en la Casa da Cultura de Foz, a las 19.30 horas.