El PSOE lamenta que el PP rechace ahora el acuerdo para dragar Porto Chico, en Foz

La parlamentaria Patricia Otero reclama la intervención por viabilidad y por seguridad


FOZ / LA VOZ

La portavoz de Pesca del grupo del PSdeG-PSOE, la diputada autonómica Patricia Otero, lamentó ayer que el PP «se teña descolgado do acordo para realizar a dragaxe de Porto Chico, en Foz». Así lo manifestó después del debate de una proposición no de ley para reclamarle a la Xunta esta intervención «necesaria por motivos de viabilidade e tamén de seguridade, e que ata hoxe sempre fora comprometida pero nunca realizada».

Otero recordó que «os compromisos a favor desta intervención en 2010, 2013, 2015, 2018 e 2019 e hoxe mesmo (por ayer), incluíndo dous acordos parlamentarios, nunca se traduciron en partidas orzamentarias».

La responsable socialista destacó que «o PP quitou por fin a careta no momento en que a iniciativa socialista» perseguía «reclamarlles un pouquiño máis de compromiso, poñía o ano 2021 como límite para realizar a obra (..) e especificaba ademais a reestruturación do porto coa modificación da súa bocana, dragaxe e ampliación de servizos».

Acuerdos anteriores

La parlamentaria burelense recordó que «os dous acordos parlamentarios previos, nos anos 2018 e 2019, nunca se traduciron na realización efectiva da dragaxe». También preguntó «de que nos valen as iniciativas aprobadas por unanimidade, cando se basean en mentiras e que ademais incumpren».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

El PSOE lamenta que el PP rechace ahora el acuerdo para dragar Porto Chico, en Foz