Lío entre PP y PSOE al frustrarse la cita de una conselleira con vecinos en Foz

La Voz FOZ / LA VOZ

FOZ

A la derecha, de lado y en primer plano, Ethel Vázquez, conselleira de Infraestruturas, con el portavoz del PP en Foz (segundo por la izquierda) y vecinos, a las puertas del local sociocultural de Nois, donde no llegó a celebrarse la reunión que preveía mantener con asociaciones vecinales
A la derecha, de lado y en primer plano, Ethel Vázquez, conselleira de Infraestruturas, con el portavoz del PP en Foz (segundo por la izquierda) y vecinos, a las puertas del local sociocultural de Nois, donde no llegó a celebrarse la reunión que preveía mantener con asociaciones vecinales C.I.M.

La Xunta acusa al Concello de impedirle usar un local y el alcalde dice que no lo pidieron

10 mar 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

 A las 12.30 de este lunes, como parte de su agenda como conselleira de Infraestruturas, su titular Ethel Vázquez tenía concertada una cita con tres asociaciones vecinales en una inmueble municipal de Foz. El domingo el alcalde socialista Fran Cajoto protestó porque ese departamento de la Xunta no lo avisó. Según Infraestruturas, «o pasado venres» le informó de la visita y lo invitó. Este lunes por la mañana, admite el regidor, le comunicaron en las oficinas municipales que el viernes «pola tarde chegou un fax ao Concello, sen confirmación de ningún tipo, nin contacto telefónico para concertar a apertura do local». La conselleira compareció a la hora, pero no pudo usar el local, estaba cerrado. Cajoto afirma que él llegó «ás 12.45, pero a conselleira abandonou o lugar». Y él vivió lo que define como «un episodio moi desagradable con Jorge Castiñeira», portavoz del PP en Foz.

De propiedad municipal, el Centro Sociocultural A Saira está en Nois y, además del Concello, «ten as chaves a Asociación Cultural, Deportiva e de Montes de Nois -cuenta el regidor-, pero tampouco llas pediron». La reunión entre la conselleira Vázquez y colectivos vecinales de Nois, Cangas y Fazouro «non puido ter lugar pola negativa do Concello a facilitar o acceso ao lugar no que se ía a celebrar», sostiene Infraestruturas. Y añade que Ethel Vázquez «lamenta que o Concello, avisado previamente, impedira un encontro centrado nun asunto tan relevante como a seguridade viaria dos cidadáns».

«Podería terse feito»

Cajoto acudió a la visita «contando con que desenvolveran o acto; poderíase terse feito, abrindo o local, pero a conselleira marchou». Califica de «rotundamente falso» la acusación de vetarle el local: «O Concello dá todas as facilidades para calquera acto en locais municipais. Cando calquera se pon en contacto, un empregado municipal abre a porta e, ao rematar, pecha». Y concluye: «Non se lle impediu o acceso nin se lle facilitou porque non se puxo en contacto co Concello».

Para Fran Cajoto, la conselleira Ethel Vázquez habría «errado por no querer falar con nós, e por non recoller o dosier que lle tiña preparado coas necesidades do Concello; emprazoume a pedirlle unha reunión» .