A Ribeira de Foz lamenta que Portos no consigne fondos para Porto Chico

La Voz FOZ / LA VOZ

FOZ

CEDIDA

Falta de calado y de abrigo afectan a setenta embarcaciones deportivas

22 oct 2019 . Actualizado a las 17:32 h.

Directivos de A Ribeira de Foz, asociación que agrupa a usuarios de los puertos de la localidad, se declaran «moi preocupados» al comprobar que Portos de Galicia no ha consignado nominalmente fondos del presupuesto del 2020 para «comenzar a solucionar os graves problemas que temos no peirao de Porto Chico». Ahí operan «70 embarcacións deportivas, que van seguir quedando varadas en seco nas mareas baixas e o peor é que van a seguir sofrendo os temporais deste inverno pola falta de abrigo».

Desde A Ribeira alertan que en las actuales condiciones, este inverno teremos que retirar e subir as embarcacións a terra para evitar a posible perda». A mayores, «os barcos profesionais van seguir sen poder usar este peirao que tanto necesitan, pola mesma falta de abrigo e calado».

También se declaran «moi preocupados por que outro ano máis non se lle vai dar cobertura a alargada lista de espera para poder ter un atraque deportivo en Foz».

A Ribeira «felicita os concellos que lles presupostan solucións para este ano, e a Portos por mirar pola Mariña».

Ese organismo adscrito a la Consellería do Mar ha consignado para el próximo ejercicio 2,35 millones de euros, destinados a obras en los puertos de Burela, Celeiro y Viveiro, Ribadeo y Morás, en Xove.