«A xente xa reserva praza para a Festa do Marisco do Grove antes de que anunciemos a excursión»

María Cuadrado Fernández
M. CUADRADO VIVEIRO / LA VOZ

FOZ

OSCAR VíFER

Agencias y grupos de viaje de la comarca mariñana confirman el tirón de esta cita gastronómica

03 oct 2018 . Actualizado a las 17:24 h.

Del 4 al 14 de octubre se celebrará la Festa do Marisco de O Grove, que cumple 55 ediciones. Unos 250 kilómetros de A Mariña (dependiendo del municipio) no impiden que desde la comarca se sigan organizando excursiones todos los años. Es un clásico en el calendario de viajes que organizan agencias o grupos. En los últimos días ya han trascendido al menos dos excursiones que sumarán a los numerosos mariñanos que se desplazan en sus coches particulares.

«Hai xente que vai todos os anos», reconoce Jaime Cancio, responsable del colectivo Amigos das Viaxes. Como prueba del tirón que tiene aseguraba anteayer que de las 110 plazas que ofrece, solo quedaban libres ocho plazas. «Creo que parte do éxito está na relación calidade-prezo. É fácil poder degustar unha boa e completa mariscada para dúas persoas por 45 euros, con viño e postre», explica: «É unha cita que ten moito tirón. Algúns días chegas alí e atópaste con cincuenta autobuses. Para nós, sempre é unha excursión fixa no calendario. Non podemos renunciar a ela».

Turismo gastronómico

En el caso de Amigos das Viaxes, la Festa do Marisco no es el motivo principal de su próximo viaje. Han programado uno para los días 12, 13 y 14 de octubre por Chaves, Mirandela y norte de Portugal, y el último día lo dedicarán al turismo gastronómico en O Grove: «A xente xa reserva praza para ir á Festa do Marisco antes de que anunciemos a excursión», concluye.

Otra agencia, la de Augas Santas de Ribadeo, también ha programado una excursión a la Festa do Marisco y A Toxa para el día 6. El responsable de la agencia, Adrián Expósito Dorado, confirma que anunció la excursión hace pocos días y el jueves de la semana pasada por la mañana ya tenía anotadas 45 personas. Si el ritmo de las reservas es bueno no descarta poner otro bus. «Teño un grupo duns 15 viaxeiros que xa reservan dunha excursión para outra, pero neste caso incluso temos clientes que son exclusivos desta viaxe», asegura el empresario. «O sitio está moi ben montado e é unha das poucas festas desta envergadura na que os buses chegan ao pé da festa. O gastronómico é o que tira. Hai moita festa e o prezo do marisco é asequible», concluye Expósito.