Todos los autónomos de Cervo podrán cobrar una ayuda de 100 a 850 euros

La Voz CERVO / LA VOZ

CERVO

XAIME RAMALLAL

Beneficiarán a todos, con independencia de si tuvieron o no que cerrar

20 nov 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

Ayudas para los autónomos del municipio, de 100 a 850 euros, serán las que dará el Concello de Cervo, que ayer anunciaba que este viernes aparecería publicado el BOP el anuncio con las bases reguladoras de las «axudas para a reactivación económica e social», concebidas por el gobierno local «para botar unha man a todas as persoas traballadoras autónomas do municipio sen excepción, tanto se se viron obrigados ao peche pola crise sanitaria como se puideron seguir abertos e/ou producindo pola natureza da actividade que desenvolven; incluíndo aos sectores agrario e pesqueiro». La convocatoria estará abierta hasta el 14 de diciembre incluido.

El alcalde, Alfonso Villares, y la concejala de Facenda, Dolores García, explicaron que su intención fue no dejar a algún autónomo fuera de las ayudas «conscientes dos momentos tan delicados que están a padecer as persoas emprendedoras de Cervo polas consecuencias desta pandemia que golpeou e golpea a moitos sectores».

Para hacer frente a este gasto, el Concello de Cervo destinará 90.000 euros. Entrando más en detalle, Alfonso Villares y Dolores García, explicaron que la cuantía de la ayuda dependerá de factores como «a posesión ou non de establecemento físico para o exercicio da súa actividade ou o número de empregados/as; unha axuda que tamén pretende ser un estímulo para incentivar a actividade no municipio».

«O plan suporá un incentivo de 100 euros para todas as persoas emprendedoras con ou sen local, unha contía á que sumará 200 euros se dispón de local; e 200 euros máis se ten entre 2 e 5 traballadores; ou ben 550 euros se emprega a máis de 5 persoas; o que sumaría a contía máxima de 850 euros a recibir», añadieron.

Aunque todas los requisitos y especificaciones de las ayudas se conocerán con la publicación, hoy, de la orden en el BOP, desde el Concello de Cervo también avanzaron ayer que «o período subvencionable á hora de xustificar a axuda abrangue desde o 15 de marzo ata o 15 de novembro».

Finalmente, como en otras ocasiones, Villares incidió en que esta ayuda se asuma a otras medidas de apoyo implementadas desde el Concello frente al coronavirus, como no cobrar la tasa de basura a los empresarios que se vieron obligados a cerrar, facilitar la ampliación de terrazas en espacios públicos y modificar la ordenanza de las terrazas para eliminar el cobro desde el 15 de marzo, durante todo el año.