Todos los autónomos de Cervo podrán cobrar una ayuda de 100 a 850 euros

Beneficiarán a todos, con independencia de si tuvieron o no que cerrar


cervo / la voz

Ayudas para los autónomos del municipio, de 100 a 850 euros, serán las que dará el Concello de Cervo, que ayer anunciaba que este viernes aparecería publicado el BOP el anuncio con las bases reguladoras de las «axudas para a reactivación económica e social», concebidas por el gobierno local «para botar unha man a todas as persoas traballadoras autónomas do municipio sen excepción, tanto se se viron obrigados ao peche pola crise sanitaria como se puideron seguir abertos e/ou producindo pola natureza da actividade que desenvolven; incluíndo aos sectores agrario e pesqueiro». La convocatoria estará abierta hasta el 14 de diciembre incluido.

El alcalde, Alfonso Villares, y la concejala de Facenda, Dolores García, explicaron que su intención fue no dejar a algún autónomo fuera de las ayudas «conscientes dos momentos tan delicados que están a padecer as persoas emprendedoras de Cervo polas consecuencias desta pandemia que golpeou e golpea a moitos sectores».

Para hacer frente a este gasto, el Concello de Cervo destinará 90.000 euros. Entrando más en detalle, Alfonso Villares y Dolores García, explicaron que la cuantía de la ayuda dependerá de factores como «a posesión ou non de establecemento físico para o exercicio da súa actividade ou o número de empregados/as; unha axuda que tamén pretende ser un estímulo para incentivar a actividade no municipio».

«O plan suporá un incentivo de 100 euros para todas as persoas emprendedoras con ou sen local, unha contía á que sumará 200 euros se dispón de local; e 200 euros máis se ten entre 2 e 5 traballadores; ou ben 550 euros se emprega a máis de 5 persoas; o que sumaría a contía máxima de 850 euros a recibir», añadieron.

Aunque todas los requisitos y especificaciones de las ayudas se conocerán con la publicación, hoy, de la orden en el BOP, desde el Concello de Cervo también avanzaron ayer que «o período subvencionable á hora de xustificar a axuda abrangue desde o 15 de marzo ata o 15 de novembro».

Finalmente, como en otras ocasiones, Villares incidió en que esta ayuda se asuma a otras medidas de apoyo implementadas desde el Concello frente al coronavirus, como no cobrar la tasa de basura a los empresarios que se vieron obligados a cerrar, facilitar la ampliación de terrazas en espacios públicos y modificar la ordenanza de las terrazas para eliminar el cobro desde el 15 de marzo, durante todo el año.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Todos los autónomos de Cervo podrán cobrar una ayuda de 100 a 850 euros