Mociones del PP en Cervo y Xove para defender ambas piscifactorías

Ante el cambio en la normativa de Costas que pretende realizar el Gobierno


viveiro / la voz

El PP presentará mociones en los concellos de Cervo y Xove en defensa de sus dos piscifactorías y de los empleos ante el cambio en la normativa de Costas que pretende realizar el Gobierno y que podría afectar a ambas plantas. Lo explicaba el alcalde de Cervo, Alfonso Villares: «Os responsables destas dúas empresas xa viñeron falar con nós preocupados por este cambio na normativa de Costas por parte deste novo Goberno, porque as nosas piscifactorías poderían verse afectadas pola captación da auga».

«Por eso nós decidimos presentar estas mocións para defender ás nosas empresas con acordos plenarios. En Cervo levaremos a moción a pleno xa o xoves desta vindeira semana. Hai que ter en conta que só na piscifactoría de rodaballo de San Cibrao traballan unhas cen persoas e pide que outras tantas en Xove, non sei exactamente», afirma Alfonso Villares.

El regidor de Cervo se muestra muy crítico con la ministra de Transición Ecológica, Teresa Ribera: «E que parece que quere acabar con nós, primeiro con Alcoa e agora con esto; é grave. O de Alcoa poden solucionalo en cinco minutos se queren, é abaratarlle o prezo da enerxía, 80-90 millóns ao ano como se fixo ata agora, non é máis. E agora veñen co cambio de normativa de Costas para non prorrogar a concesión a Ence en Pontevedra, pero pódense levar por diante a outras empresas. É incrible, e os representantes do PSOE na comarca e na provincia calan e os de doutros partidos tamén».

«Un reglamento absurdo que demuestra el claro desconocimiento de la comarca»

La moción que promueve el PP tiene un título esclarecedor: «Apoyo al sector mar-industria alimentario de la comarca frente al proyecto de reforma de la legislación de Costas».

Dice el PP que ante «esta situación tal alarmante» se pide al Ministerio para la Transición Ecológica que reconozca a Cervo y Xove-A Mariña «en relación a la realidad histórica y socioeconómica del sector Mar Industria, Acuicultura y Marisqueo que a lo largo del último siglo sirve como base fundamental para el desarrollo social y económico de esta comunidad, y que pone en entredicho un reglamento absurdo que demuestra el claro desconocimiento de la realidad social de nuestra comarca». Y pide que la reforma de Costas mantenga el actual sistema regulatorio de concesiones de ocupación de dominio público marítimo terrestre para los establecimientos del complejo mar industria alimentario, dada su vital dependencia de la captación directa de agua del mar.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
2 votos
Comentarios

Mociones del PP en Cervo y Xove para defender ambas piscifactorías