«Os problemas que denunciamos no seu día siguen existindo», critica el BNG de Cervo sobre la gestión de la residencia y centro de día de San Cibrao

Piden al Concello cervense de nuevo que vele «polo cumprimento da legalidade e as cláusulas de concesión por parte da empresa» y prevén presentar una batería de preguntas


CERVO/LA VOZ

Según el Bloque Nacionalista Galego, la Consellería de Política Social de la Xunta de Galicia realizaba en el pasado mes de octubre un informe en el que «días despois de que o BNG o denunciara no pleno municipal problemas de xestión constatou _dicen los nacionalistas Diego Fernández y Xorxe Caldeiro_ a existencia de até 10 deficiencias» en la Residencia-Centro de Día de San Cibrao (Cervo) y añaden que «a dirección do centro alegou, na súa contestación á Consellería o pasado 21 de novembro, que estas deficiencias xa estaban corrixidas». «Non obstante _insisten ahora de nuevo Fernández y Caldeiro_ algunhas permanecen sen resolver». Indican que presentarán «unha batería de preguntas no Concello co fin de verificar cal é o papel que xoga o goberno municipal neste desastre como titular das instalacións e administración máis próxima responsábel de velar polo bo funcionamento deste servizo» pues el BNG le acusa de «desentenderse da situación desde o mes de outubro», critica la formación, recordando que la concesión se hizo a la entidad Mensajeros de la Paz de la gestión del centro.

Dice el BNG de Cervo que la concejalía de Servizos Sociais había anunciado una reunión con el cuadro de personal del citado centro, a lo que comentan: «Tal reunión non se produciu, e os problemas que denunciamos no seu día siguen existindo e únenselles agora novos problemas». Al respecto, comentan que «dende a apertura do centro cambiou case a totalidade do cadro de persoal». «O Concello de Cervo _finaliza el nacionalista Diego Fernández_ ten que velar polo cumprimento da legalidade e as cláusulas de concesión por parte da empresa concesionaria, porque ademáis de ser a súa obriga, non facelo ten consecuencias na calidade do servizo».

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