Los padres de alumnos denuncian goteras, filtraciones y frío en el CEIP de Cervo, que aún continúa en obras

El ANPA ha sido convocada para este viernes a una reunión con la dirección de obra del centro


CERVO / LA VOZ

Cabreo y malestar entre las familias del ANPA y la comunidad educativa del CEIP de Cervo, que casi dos meses después del inicio oficial de curso sigue en obras. «O colexio segue a ser un recinto en obras malia teren unha data de finalización de hai máis de vinte días. Tampouco se nos informou ata o de agora da previsión dunha nova data de fin de obra», explican desde el ANPA.

Hacen públicas sus quejas porque la nueva caldera de pellets, que sustituye a la vieja de gasóleo y que debería estar funcionando hace un mes, no está operativa: «Ante a preocupación tanto do profesorado coma das familias, a dirección optou por pedir gasoil para a antiga caldeira no día de onte (martes). É unha solución, pero despois dun investimento tan grande en pos do aforro enerxético, e que non se poda aproveitar, é cando menos frustante».

Los padres también denuncian que cuando llueve el agua se filtra a través de las ventanas recién instaladas pero no rematadas. Se forman charcos de agua que incluso llegaron a mojar trabajo y material. Aseguran que hay goteras en aseos y vestuarios, así como filtraciones en paredes pintadas hace dos meses.

La cocina sigue sin extractor y en horas lectivas hay ruido de taladros y de maquinaria, «o que é moi molesto e, nalgunhas ocasións, un gran problema en especial para algúns alumnos. Resulta paradóxico, xa que en horas non lectivas, os traballos levan semanas sendo escasos, a penas se ve persoal traballando e os avances son mínimos».

Retrasos

Desde el ANPA del colegio cervense aseguran que desde septiembre está en contacto, vía correo electrónico o por teléfono, con la Subdirección Xeral de Construcións e Equipamento. Afirman que «sempre nos atenderon de bo grao», pero la justificación de los retrasos en las obras «veñen sendo sempre os mesmos: o mercado laboral está moi mal, as empresas construtoras andan moi escasas de persoal..». «Este lunes, 4 de novembro, dada a urxencia da situación, debida en gran parte ao frío e ao temporal de auga, e ante a imposibilidade de contactar telefonicamente enviouse un correo do cal non obtivemos resposta», afirman desde la asociación de madres y padres de alumnos.

Reunión este viernes

Apuntan que están convocados por parte del Concello a una reunión que tendrá lugar este viernes con la dirección de obra. «Despois destas semanas de solicitudes a penas atendidas, sinceramente as esperanzas son moi escasas», lamentan.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Los padres de alumnos denuncian goteras, filtraciones y frío en el CEIP de Cervo, que aún continúa en obras