Alfonso Villares inicia su cuarta legislatura en Cervo, basada en «traballo, cercanía e humildade»

La Voz CERVO/LA VOZ

CERVO

CEDIDA

Esos fueron los valores que quiso enfatizar como alcalde al tomar posesión

15 jun 2019 . Actualizado a las 14:45 h.

«Aínda ten bastante protocolo», decía el popular Alfonso Villares sobre un acto que ayer marcaba la jornada en cada ayuntamiento: la toma de posesión como alcalde. En la de Cervo, el momento de la votación se formalizó con una urna. Dentro de los sobres, un papel con el nombre escrito a mano por cada edil del candidato que presentaba cada partido. Villares recibió el respaldo de los populares, con siete ediles, número que le otorga una nueva mayoría absoluta, la cuarta, recordó.

En el turno de intervenciones, el alcalde cervense quiso conceder primero la palabra a los dos portavoces de la oposición, tanto del PSOE como del BNG. Él cerró el acto con un discurso en el que quiso «poñer en valor o resultado das eleccións. Apelei a que o día de hoxe era moi importante despois de que os veciños decidiran libremente nas eleccións municipais. Esta vez tivo un 63% de votos o PP, sendo a primeira vez en Cervo que nunca ningún outro partido chegara a esa porcentaxe». Aunque ya ha pasado tiempo, Villares recordaba los resultados de anteriores legislaturas del PP: «51% na primeira, 59% na segunda e 58% na terceira. E agora, o 63% na cuarta. A nosa intención é seguir na liña de traballo, de cercanía e de humildade que levamos facendo dende o goberno do PP en Cervo".

Aunque fuese la cuarta toma de posesión en su trayectoria como alcalde, Villares recordó en ese momento de forma especial a su familia: «Os meus recordos sobre todo foron para meu pai, que xa non está, miña nai e o meu fillo e dinlle tamén as grazas a todos os veciños de Cervo».