Así llegarán los Reyes a A Mariña: recepciones pero sin cabalgata o citas virtuales

En algunos municipios habrá encuentros estáticos y controlados o videollamadas con los niños


viveiro/la voz

El covid vuelve a condicionar, históricamente, otra fecha especial en el calendario navideño: el día de Reyes. La visita de Melchor, Gaspar y Baltasar a A Mariña será muy diferente. Pero posible gracias al esfuerzo de ayuntamientos y colectivos. Algunos organizan recepciones controladas y aplicando las medidas anti-covid. En otros su presencia ante los niños será virtual, telemática.

El Concello de Viveiro, desde la delegación de Cultura, cuya agenda navideña tuvo que ser cancelada, anunció en redes que «ante a imposibilidade de realizar ningún acto o vindeiro día 5 de xaneiro, debido ás medidas de contención da Covid-19» habilita el portal web www.postaisreais.com para realizar videollamadas con Melchor, Gaspar y Baltasar. «As familias que así o desexen poderán reservar a súa quenda a través do portal web, cada chamada durará arredor de 3 minutos e o rei mago co que falarán elexirase de maneira aleatoria. Só se poderá reservar unha chamada por familia, polo que no caso de irmáns a chamada será a mesma. Como as prazas son limitadas, cando se rematen as citas habilitarase unha lista de reserva para intentar realizar a videochamada co maior número posible das persoas que se anoten», explica la concejalía en Facebook.

En Ribadeo estarán en el palco de la música del parque

«Todo o mundo é sabedor das circunstancias actuais ás que nos temos que enfrontar por mor da pandemia do covid». Son palabras del alcalde de Ribadeo, Fernando Suárez, ante un día tan destacado en Navidad como el de Reyes. Y añade: «Sabemos que o noso concello está tendo un problema importante de casos, ainda que focalizado principalmente nun lugar concreto, o certo é que debemos esforzarnos ao máximo para que esta situación non se descontrole. Con todo, sabendo que os máis pequenos están desexando que os Reis Magos veñan de Oriente, dende o Concello queremos que isto siga sendo así, ainda que este ano vai ser de outro xeito». Tras subrayar la «grandísima cantidade» de cartas depositadas en el Buzón Real que se instaló en el Mercadiño do Nadal, indicó que «os Reis Magos vanse deixar ver de cinco a sete da tarde no parque de San Francisco», hoy. «Estarán sentados durante dúas horas, aproximadamente, para que os pais e nais que queiran ir acompañados dos nenos e nenas poidan ver e queden convencidos de que este ano os Reis veñen a Ribadeo». «Evidentemente —continuó Suárez— non van poder falar cos nenos porque hai que manter a distancia de seguridade. Para isto, os voluntarios de Protección Civil van estar orientando ao público que se achegue alí, como deben proceder nesa visita tan fugaz». «Despois, todos os nenos e nenas deberán marchar para os seus fogares e dicirlles a seus pais que prendan o ordenador ou a tablet ou o móvil e que busquen o Facebook do Concello de Ribadeo porque alí, en primicia, e por primeira vez na historia, os Reis Magos farán o seu discurso virtual para todos os nenos e nenas de Ribadeo», finalizó. Esta ha sido la alternativa acordada entre Concello, comisión de la cabalgata y los propios Reyes.

Este martes habrá encuentro en Foz con reserva previa

En Foz, debido a la ausencia de cabalgata este año, en su lugar habrá una recepción a los niños de los Reyes Magos en la sala Bahía que, para una mayor seguridad, será con cita previa, que se puede reservar en el teléfono del ayuntamiento, el 982 140 027, marcando la extensión número 3. El alcalde, Fran Cajoto, ha supervisado con ellos la visita. La concejala de Cultura, Inés López, ha querido «dar as grazas a todos os que axudaron aos Reis Magos de Oriente a atopar Foz e traernos a súa ilusión nun ano tan difícil como foi 2020». Cajoto recordó que «hai que seguir pendente das redes sociais e páxinas do Concello para ver máis sorpresas que virán nos próximos días».

Ledicia garantiza que pasarán por Burela, sin carrozas y con distancia

En Burela, la Sociedade Cultural Ledicia es la entidad que cada año está al frente de la visita de los Reyes Magos a la localidad, donde «a situación sanitaria que vivimos non permite» que este año lleguen «nas súas carrozas», en cabalgata. «Pero iso non vai impedir que veñan facer o seu traballo e deixar en cada casa os agasallos correspondentes», subraya Rocío Rivera, presidenta de la asociación que, añade, «está en contacto permanente con eles, e xa ten preparado o vestiario que usarán ao seu paso polo pobo, no que gardarán en todo momento as medidas anticovid necesarias». En Burela, hasta este martes, continúa otra iniciativa, del Concello: «Burela salva o Nadal».

Otras iniciativas en municipios más pequeños

  1. CERVO. El Concello anuncia dos recepciones este martes: en la Casa da Cultura en San Cibrao de 16:00 a 19:00 horas, y desde las 19.30 en la Casa do Concello, organizada por Airiños y con Animar-T, cumpliendo las medidas.
  2. LOURENZÁ. «Seguindo as normas anti-covid» y sin cabalgata este año, sí que está programada una recepción por parte de los Reyes Magos a los niños laurentinos en los bajos de la Casa do Concello de 17.00 a 19.00.
  3. O VICEDO Y O VALADOURO. Como hizo por Papá Noel, el Concello de O Vicedo avisa que ha instalado un Buzón Real en la entrada de la Casa do Concello para las cartas. Otro está en la de la Casa da Cultura de O Valadouro desde hace días también.
  4. MONDOÑEDO. El Concello de Mondoñedo publicó en su perfil de Facebook una carta de los Reyes, expresando que lamentan no poder hacer desfile como tal este año por el municipio. El ayuntamiento recuerda que habilitaron también su Buzón Real para las cartas.
  5. A PONTENOVA. También por la pandemia y con el fin de «cumprir coa cita anual», en A Pontenova el Concello inscribió antes del pasado dá 3 a niños para que recibiesen en esta jornada tan especial una videollamada de los Reyes, avisando antes para la cita de las 19.00.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Así llegarán los Reyes a A Mariña: recepciones pero sin cabalgata o citas virtuales