Burela reparte hasta 700 euros para las empresas que cerraron por el covid

La Voz BURELA / LA VOZ

BURELA

PEPA LOSADA

El Concello pretende ayudar a los comercios locales a paliar los efectos de la pandemia con 125.000 euros

27 ago 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

El Boletín Oficial de la Provincia (BOP) y la sede electrónica del Concello publican este viernes 28 las bases que seguirá Burela para repartir 125.000 en ayudas para las empresas que se vieron obligadas a cesar su actividad por el covid-19, hasta un máximo de 700 euros para cada una. 

Hasta el día 17

Según alertó el alcalde, Alfredo Llano, habilitarán un plazo desde el 31 hasta el 17 de septiembre para solicitar esta subvención.

«A presentación de toda a documentación se son persoas xurídicas pode facerse exclusivamente de forma electrónica e as persoas físicas, como os autónomos, poden presentala tamén de forma presencial, no Concello», destaca el regidor. «A contía final logrouse que sexan 125.000 euros e o máximo individual será de 700. Serán sobre todo para gastos de aluguer de locais ou de funcionamento, como lixo e auga, pero tamén inclúen outros gastos como adquisición de material consumible para desinfección e de equipos de protección individual. Tamén hai axudas para as cotas do réxime da Seguridade Social ou mutua profesional», añade. 

Imprescindible el cierre

Del mismo modo, subraya que los requisitos que exigirán para ser beneficiarios de esta partida se reducirán, especialmente, a haber cesado la actividad por verse afectados por el Real Decreto publicado durante el Estado de Alarma. «Quen solicite a axuda evidentemente tivo que ter un peche de actividade, o que se explica perfectamente nas bases», cuenta Llano.

«Procuramos facelo da mellor maneira e o antes posible, pero hai moitos requisitos que hai que cumprir. O Concello de Burela quere colaborar cos pequenos comerciantes, cos autónomos, coa hostalería ou coa restauración para minguar o ocasionado pola pandemia do virus», finaliza.