Burela concederá ayudas a hosteleros, comerciantes y autónomos, «e van ser xustas»

La Voz BURELA / LA VOZ

BURELA

Imagen de archivo de comercios en Burela
Imagen de archivo de comercios en Burela PEPA LOSADA

El Concello también elabora un vídeo promocional con idea de atraer clientes

12 may 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

El Concello de Burela concederá ayudas a hosteleros, comerciantes y autónomos que hubieran de cerrar y resultaran perjudicados en esta crisis derivada de la pandemia. Así lo anunció ayer el alcalde, Alfredo Llano, tras mantener una reunión con representantes del Acia local.

«Van ser axudas para hostaleiros, para comerciantes e para autónomos, e son unhas bases que consideramos xustas, equitativas e fáciles de achegar para que poidan solicitar esas axudas, xa veremos cando abrimos o prazo», señalaba el regidor.

El Concello burelense también está elaborando un vídeo promocional de Burela para atraer clientes hacia la hostelería y el comercio. «Tamén falamos dun vídeo de promoción turística, comercial e de motivación para que a xente veña visitarnos, estamos avanzando nel a través da concellería de Turismo. Esperemos que os comerciantes estean de acordo, que poidan achegar o seu gran de area», indicaba Alfredo Llano.

El alcalde también anunciaba que este viernes se celebrará en Burela el mercado semanal, solo con productos de alimentación, que son los que están permitidos y manteniendo las distancias y el protocolo de seguridad. «Veremos onde situamos este mercado, onde se poida cumprir coa seguridade».