Inspeccionan locales de hostelería de Burela para comprobar si emiten más ruido del permitido

Y este jueves se celebrará el primer pleno ordinario de la nueva corporación


burela / la voz

El alcalde de Burela, Alfredo Llano, informó de que el pasado fin de semana se iniciaron las inspecciones en locales de hostelería de la villa, sobre todo nocturnos, para comprobar si se adaptan a la normativa en vigor, sobre todo en lo referente a la contaminación acústica y el límite de ruido que pueden provocar, a veces objeto de controversia.

«Evidentemente o que se trata desde o Concello é de normalizar e de equilibrar o exercicio dunha profesión bonita e que atrae xente a Burela co dereito ao descanso da xente que está adxacente a eses locais», explicó el alcalde socialista de Burela.

Más en concreto, puntualizó que las inspecciones se iniciaron el viernes pasado, «e imos seguir durante este mes de febreiro facendo este tipo de inspeccións co único propósito de normalizar a situación e que se vexa claramente que queremos que exista un equilibrio entre o negocio e o descanso», señaló el alcalde de Burela.

Alfredo Llano insistió en la necesidad de compatibilizar el derecho de la gente a descansar con la de los hosteleros a desarrollar una actividad económica: «Pensamos que é importante, dado que loxicamente non queremos que haxa protestas, pero queremos que exista actividade».

Por otro lado, este jueves se celebrará el primer pleno ordinario de la nueva corporación de Burela. Entre los puntos del día figuran la aprobación de la cuenta general de 2018 y una modificación de crédito.

Al respecto, Alfredo Llano señaló: «Queremos que se aprobe a conta xeral correspondente ao ano 2018 porque é importantísimo. Xa foi aprobada na Comisión de Economía e Facenda en novembro, pero tivo que pasar por unha exposición pública que rematou o 19 de decembro. Esa conta xeral resultou ser positiva en todos os aspectos e reflexa un bo remanente, de máis de tres millóns de euros».

Llano explicó que sin tener aprobada la cuenta general se complican gestiones como solicitar subvenciones.

Sobre la modificación de crédito, añadió: «Dado que de momento temos que seguir cos orzamentos do ano 2019 prorrogados porque non fixemos o pleno para aprobar os orzamentos do 2020, hai un pequeno desfase económico para pagar o servizo de limpeza viaria, polo que imos aprobar unha modificación de crédito para que se poida adaptar o prezo real para o ano 2020 cos orzamentos prorrogados do 2019».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Inspeccionan locales de hostelería de Burela para comprobar si emiten más ruido del permitido