«Sentimos paixón por Burela, o noso pobo, e polas súas festas»

La Voz BURELA / LA VOZ

BURELA

Xaime Ramallal

Tres «mulleres do mar» abren las patronales, que vivirán los días grandes del 31 al 4

26 may 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

«Non é momento de tristura! É tempo de ledicia, é tempo das nosas festas patronais!». Tres «mulleres do mar, que vivimos e traballamos en Burela e sentimos paixón polo noso pobo e polas súas festas» pregonaron este sábado las fiestas patronales de Burela desgranando recuerdos y vivencias de tres generaciones. Gloria González, conocida por Gloria do Corneta, de 90 años; María Jesús Alonso López, presidenta de la Asociación de Redeiras de Burela, de 60 años; y Tara Fernández, redera de 33 años; abrieron oficialmente unos festejos que vivirán sus días grandes del viernes 31 al martes 4.

Gloria, María Jesús y Tara arrancaron calurosos aplausos del público que a última hora de la tarde del sábado cubrió gran parte del aforo de la Casa da Cultura de Burela. Para oírlas a ellas, y también para asistir al debut de la Banda da Escola de Música de Burela, dirigida por Bruno Álvarez. Y aún hubo más música, con Acordeonistas da Mariña.

Domingo da Infancia

Las patronales siguen caldeando el ambiente de Burela este domingo por la tarde, donde se celebra el Día da Infancia, con hinchables en la Praza da Mariña.