Manifestación por una mejor sanidad pública para A Mariña

La Voz BURELA / LA VOZ

BURELA

Pepa Losada

Clamor en Burela: «Non nos rendemos nin nos resignamos»

29 mar 2019 . Actualizado a las 13:17 h.

«Na Mariña non nos rendemos nin nos resignamos e é por iso que continuamos saíndo á rúa na defensa dun ben común: a sanidade pública, a de todas e de todos». Así explicó el médico barreirense Carlos Fernández Fraga, el encargado de leer el manifiesto final, uno de los motivos que movilizó este jueves a centenares de personas en Burela que asistieron a la manifestación convocada por la Plataforma Sanitaria da Mariña porque un año después de la eliminación del Área Sanitaria da Mariña, «nada mudou, acaso o que si cambiou foi a desvergoña con que a Xerencia e o Sergas anunciaron máis e mellores servizos e a blindaxe do noso hospital».

Bajo el lema «A Mariña pola sanidade pública. Aquí, agora e sempre», la manifestación avanzó desde el hospital de Burela hasta la plaza del Concello, donde concluyó.

No faltaron alcaldes del PSOE y BNG portando una pancarta en una marcha a la que acudió el presidente del PSdG-PSOE, Gonzalo Caballero. Pero la inmensa mayoría de manifestantes fueron vecinos anónimos que discrepan con la política sanitaria que se está haciendo en A Mariña y con el servicio que se presta y que creen que movilizándose pueden obrar un cambio. Ayer se conjuraron para perseverar en sus reivindicaciones.

Agradecimiento a la «veciñanza alegre e combativa» que lucha por la sanidad

Con la lectura del manifiesto final se enumeraron las reivindicaciones que movilizaron a tanta gente en Burela, desde el aumento de las plantillas de los centros se salud a cubrir el 100 % de las ausencias, la recuperación del área sanitaria; que la ampliación de edificios (el hospital) vaya acompañada de una ampliación real de servicios, así como de recursos humanos, etcétera, y una reivindicación final: «Porque esiximos unha sanidade pública de calidade, universal, gratuíta, integral, integrada, equitativa e de proximidade».

Finalmente, desde la plataforma organizadora se agradeció el esfuerzo de tanta gente, «que dende ideoloxías e sensibilidades diferentes sodes exemplo» por acudir a Burela desde toda A Mariña: «Este aplauso vai por vós, pola veciñanza alegre e combativa da Mariña e para lembrarlle a quen xestiona a nosa sanidade que estaremos agora, aquí e sempre na defensa da sanidade pública».

«Hoxe estamos aquí para denunciar o deterioro constante que sufre a sanidade na Mariña e para preguntarlle a quen dirixe a nosa sanidade onde están os máis e mellores servizos prometidos»