Los comerciantes de Burela preparan su gran gala anual para el 6 de abril

La Voz BURELA / LA VOZ

BURELA

CEDIDA

Invitan a todos a sumarse a una cena en la que entregarán cuatro premios

27 mar 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

«Para conmemorar o octavo aniversario» del Centro Comercial Aberto (CCA) de Burela, la asociación que preside Miguel Flórez organiza una gala en la que «será benvido todo o interesado en participar». Se celebrará el próximo 6 de abril, a partir de las 21.30 horas, en el burelense Hotel Nordés. Durante la «velada de corte lúdico» entregarán cuatro premios, con los que «non queren desmerecer ao resto de socios, senón dar un pulo para todos os comerciantes e hostaleiros da asociación».

Concederán distinciones al Emprendedor Novel, Hostaleiro do Ano, Toda Unha Vida e Maior Proxección Exterior e Innovación. De momento no han trascendido quiénes son los galardonados, «comerciantes e hostaleiros ao que queremos dar un recoñecemento por diversos motivos», apunta la directiva.

«Calquera persoa está convidada» a una cena por la que habrá que pagar 30 euros y que incluye «festa musical ao rematar». Las tarjetas pueden retirarse en el Hotel Nordés o en los comercio de la directiva de CCA Burela: Nora Moda, Chamorro Hombre, Hotel Sargo, Foto Mariló, MarinaDeter e Inmobiliaria A Chave.

La directiva «agradece a confianza dos socios e socias durante estes oito anos», considera que actualmente la organización empresarial «vive un moi bo momento» y se reivindica como «un puntal da sociedade de Burela».

CCA Burela pretende «dar un pulo» con los galardones Emprendedor Novel, Hostaleiro do Ano, Toda Unha Vida e Maior Proxección Exterior