Compromiso por Galicia denuncia ante la Fiscalía el deterioro del centro

Critican al Concello por abandonar ese centro educativo y otros servicios municipales


BURELA / LA VOZ

¿Llegará el caso del Colexio dos Castros a la Justicia o se resolverá en la Administración? La ejecutiva local de Compromiso por Galicia de Burela avanzó ayer que remitirá un escrito a la Fiscalía de Mondoñedo «para que valore posibles actos de neglixencia no relativo ó non cumprimento do regulado no Decreto 374/1996, de 17 de outubro e na Orde da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria de 22 de Xullo de 1997 no capítulo III 6.1, xa que a situación do centro non é debida a unha situación de catástrofe ou problema puntual senón que a un nulo mantemento, función do Concello», explican en un comunicado. Está previsto que registren su documento ante la Fiscalía el lunes, según avanzó ayer el mariñano Juan Carlos Piñeiro, secretario general del partido CxG.

Entienden que desde la segregación de Cervo, «o Concello de Burela sofre unha constante e continuada perda de xestión política. Salvándose a xestión de Mon ó fronte tanto a acción do señor Barcia como a do señor Llano foron nefastas para a nosa vila. A situación de abandono e descoidado dos bens públicos do Concello é a tónica xeral e agora tristemente manifestase no CEIP Virxe do Carme con graves deficiencias. Diante de toda a demagoxia do señor alcalde e do portavoz da oposición, o señor Barcia, cómpre que a opinión pública coñeza que a situación de este centro deriva da falta de xestión destes dous señores e a súa clara falta de funcións».

Desde Compromiso por Galicia, partido que actualmente no tiene representación municipal, aseguran que, ante la situación de gravedad que presenta el centro, «cómpre unha rápida actuación da Xunta de Galicia para solucionar o problema».

«Tocoulle por desgraza a este centro educativo, mais dende CxG Burela denunciamos hoxe que é una situación que afecta a varios inmobles do noso concello ós que se lle fai un nulo o ningún mantemento, diante da inacción e falta de xestión do equipo de goberno que se dedica a cambiar semáforos e asfaltados. A Casa da Xuventude é boa mostra da situación ou a cada vez máis deteriorada Casa da Cultura».

También el BNG se quejó

En los últimos días también trasladó sus quejas por el estado del centro el BNG local. El pasado fin de semana criticaba al Concello por una actitud laxa a la hora de reivindicar ante la Xunta la ejecución de trabajos urgentes en el colegio burelense.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Compromiso por Galicia denuncia ante la Fiscalía el deterioro del centro