El BNG le ofrece al PSOE formar parte del Gobierno de Barreiros, pero sin sueldo

María Cuadrado Fernández
M. CUADRADO BARREIROS / LA VOZ

BARREIROS

CEDIDA

Le plantea a Veiga asumir Asuntos Sociais y la segunda tenencia de alcaldía, como solicitaba

13 jun 2019 . Actualizado a las 12:42 h.

En el segundo encuentro celebrado esta semana entre BNG y PSOE para intentar conformar gobierno en Barreiros el próximo sábado (pleno, a las 12 horas), desde el Bloque le trasladaron a los socialistas la posibilidad de formar parte del Gobierno local integrando a la edila Mari Carmen Veiga «como responsable da concellería de Asuntos Sociais e formando parte da xunta de goberno local», pudiendo incluso ostentar la segunda tenencia de alcaldía. Desde el Bloque ?con cinco ediles? consideran que la oferta realizada al PSOE (con 1 edil), « é xenerosa e adecuada á representatividade obtida por cada unha das formacións; ademais de responsable á vista da situación económica existente no Concello de Barreiros».

La reunión a dos bandas comenzó este miércoles sobre las ocho de la tarde, después del último pleno del mandato. Desde el Bloque consideran que llegaron al segundo encuentro «tendo reconsiderado a posición de inicio e amosando altura de miras e responsabilidade para conquerir o obxectivo final desexado pola maioría das veciñas e veciños». Dicen ser conscientes de que los vecinos hablaron con claridad el 26 de mayo «para derrotar o goberno do Partido Popular. A nosa organización é portadora da confianza da maioría de veciñas e veciños para levar adiante un goberno municipal que cambie radicalmente o funcionamento e a xestión municipal.

Conscientes da responsabilidade que nos outorgaron, consideramos que é labor das representantes públicas que se presentaron como alternativa ao PP, colaborar para que se cumpra a vontade veciñal.

Temos por diante a oportunidade histórica de desterrar de Barreiros o caciquismo e o amiguismo instalado neste concello a costa de empeñar á veciñanza».

Veiga no valora por el momento

Tras el encuentro de ayer, La Voz contactó con la edila socialista Mari Carmen Veiga quien aseguró que «por agora, non hai nada». Aseguró que, una vez expuestos los planteamientos por ambas partes, ahora toca valorar.

Veiga se mostró cauta y se limitó a asegurar que PSOE y BNG quedaron emplazados a otra reunión, pero sin concretar qué día y a qué hora.

Ermida: «Non lle plantexamos salario pola delicada situación económica que ten o Concello»

En el encuentro de ayer, por parte del Bloque no se le planteó a Veiga, en principio, la posibilidad de percibir salario, «debido exclusivamente á delicada situación económica que ten o Concello. Hai aínda moito que avaliar», puntualizaba anoche Ana Ermida, candidata nacionalista a presidir la alcaldía del Concello.

Ese detalle podría ser un escollo en las negociaciones para llegar a algún acuerdo antes de la sesión de investidura, ya que en la primera reunión la socialista Mari Carmen Veiga pidió abiertamente una dedicación exclusiva y también la concejalía de Servizos Sociais para apoyar al BNG.

Representantes de partidos

A la reunión de ayer, por el Bloque Nacionalista Galego acudieron la candidata Ana Ermida; Belén Fernández, responsable del partido a nivel local y Xoán Manuel Díaz y Suso Díaz, miembros del consello local. Por el PSOE, al igual que en la primera reunión, estuvieron presentes Mari Carmen Veiga, edila en funciones; Mar Iglesias y otros dos militantes socialistas del municipio barreirense.