El pleno de Barreiros aprobó por unanimidad la moción que reclama «un servizo de pediatría de calidade»

El PSdeG-PSOE presenta en Foz una moción en defensa de la atención primaria


Barreiros | Foz / La Voz

La corporación municipal Barreiros aprobó ayer por unanimidad en el pleno la moción que reclama «un servizo de pediatría de calidade», que impulsa la Plataforma en Defensa da Sanidade Pública da Mariña. Numerosos vecinos acudieron a la sesión en la que la propuesta fue defendida por el portavoz del colectivo, Víctor Vila, tras cederle su primer turno de palabra el grupo municipal del BNG, y ser esto aceptado por la corporación. «Desde a plataforma queremos darlle as grazas a todos os grupos políticos que conforman a corporación municipal polo seu voto favorable. Agardamos que isto non se quede só nun xesto e se traslade á Xunta o acordo unánime tomado en Barreiros, para que comecen a traballar na solución deste grave problema sanitario que afecta tamén aos veciños concellos de Mondoñedo e Lourenzá», manifestó Vila.

Moción en defensa de la atención primaria en Foz

Por otro lado, el PSdeG-PSOE de Foz ha registrado una moción para instar a la Xunta de Galicia a «dar cobertura desde o primeiro días as baixas, vacacións ou reducións de xornada dos médicos e persoal sanitario do centro de saúde de Foz». También para que la Xunta conceda la ayuda necesaria para cubrir la segunda plaza de logopeda en el servicio de atención temprana que atiende a los niños de distintos concellos de la comarca, entre ellos, el de Foz. La moción será debatida en el próximo pleno. 

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

El pleno de Barreiros aprobó por unanimidad la moción que reclama «un servizo de pediatría de calidade»