El BNG desvela que un único empresario cobra el 10 % del presupuesto de Barreiros

Por trabajos dispares, que van desde el pintado de iglesias a podas, el mantenimiento de la red de agua y del alumbrado


BARREIROS / LA VOZ

El BNG de Barreiros desveló ayer una situación que considera «anormal», que el gobierno local encarga sistemáticamente trabajos a un grupo de empresas que pertenece a un único empresario a los que destina alrededor de 400.000 euros anuales, lo que supone más del 10 % del prespuesto del Concello. Son trabajos dispares, desde el pintado de iglesias a reparaciones de edificios, instalaciones eléctricas en fiestas, reparaciones en servicios del agua o incluso podas, a los que se ha sumado el recientemente privatizado servicio de mantenimiento de la red de agua. Solo desde abril a junio, este grupo de firmas de un único empresario cobraron facturas por valor de 109.190 euros.

A esas facturas,que no se apoyan en ningún contrato con procedimiento abierto, hay que sumar cantidades relativas a los contratos de mantenimiento del alumbrado, con un presupuesto de 153.000 euros, y el contrato del mantenimiento de la red de agua, con un coste para dos años de 217.800 euros.

Tras desvelar esta información, la portavoz nacionalista, Ana Ermida, manifestó: "Danse situacións tan curiosas como que en só dous días do mes de abril esas empresas facturan ao Concello de Barreiros 55.863,97 euros; correspondentes a facturas dunha mesma denominación social do 3 de abril por importe total de 20.185,43 euros e 35.678,54 euros, do 4 de abril, doutro provedor do mesmo grupo. E mesmo dúas das facturas de distintos días correspondían ao traslado dun pantalán e traballos no mesmo, sen estar aínda aprobada e autorizada a súa colocación."

"Co importe dos dous contratos, segundo o previsto nos orzamentos, supoñen anualmente un gasto de máis de 262.000 euros. Só sumando as facturas xa presentadas neste ano e esa cantidade, obtense un total de 371.590,23 euros. Tendo en conta que o Concello de Barreiros presenta un orzamento de 4,4 millóns que na realidade quedan en arredor de 3,7 millóns reais, o gasto que supoñen pode superar anualmente o 10% do orzamento municipal", sentencia el BNG.

Para el grupo nacionalista, esta situación es anormal:"Un Concello coma Barreiros non pode permitirse gastar unha porcentaxe tan importante do seu orzamento nun mesmo grupo de empresas, provocando de facto un monopolio na prestación de servizos municipais e mesmo creando confusión na poboación á hora de discernir a relación das persoas empregadas nesas empresas e o Concello de Barreiros."

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
10 votos
Tags
Comentarios

El BNG desvela que un único empresario cobra el 10 % del presupuesto de Barreiros