El PSOE propone ideas para recuperar banderas azules en Foz, Barreiros y O Vicedo

El secretario xeral de los socialistas, Álvaro Santos, destacó que las playas de estos tres concellos han perdido once enseñas


Barreiros / La Voz

Socialistas de Barreiros, Foz y O Vicedo se reunieron ayer en Barreiros para promover iniciativas que permitan recuperar las once banderas azules que han perdido en los últimos años las playas de estos tres municipios mariñanos. «Hai seis anos, Barreiros era o concello da nosa provincia que lideraba o podio das bandeiras azuis, pois tiña oito, e hoxe non conta con ningunha. En Foz había sete e hoxe hai cinco. O mesmo sucedeu no Vicedo, que pasou de dúas a unha», expuso el secretario xeral del PSOE en la provincia de Lugo, Álvaro Santos. En detalle, los socialistas presentarán mociones en los concellos afectados instando a los gobiernos municipales, los tres en manos del Partido Popular, según destacan, a acondicionar los arenales para recuperar este distintivo que promueve el turismo y garantiza la calidad de los servicios en los arenales.

Promueven el turismo

«É necesario entender a importancia destes distintivos de calidade para o impulso do turismo, pois recoñecen a calidade do servizo e é unha das cuestións que os turistas atenden á hora de planificar as vacacións», apuntó el secretario de Promoción do territorio de la ejecutiva socialista, Eduardo Vidal Baamonde.

Los socialistas consideran que en Barreiros, Concello y Xunta están desatendiendo su responsabilidad de conservar los espacios naturales en playas como la de San Miguel de Reinante, para la que reclaman una nueva estación depuradora. Piden que se agilice su tramitación. En opinión de la portavoz socialista en Barreiros, María Carmen Veiga, la situación se debe al alcalde, Alfonso Fuente, «que prefire non solicitar as bandeiras azuis, non buscar solucións á falta de socorristas, non limpar os accesos, non ter os servizos en condicións...». El secretario de Política municipal de Foz, Francisco Cajoto, consideró que la recuperación de las banderas para las playas de A Rapadoira y Areoura «non se debeu ao traballo do alcalde do PP». También instó a apostar por distintivos como la Q de calidad o la ISO. «As praias hai que atendelas todo o ano, non só pouco antes do verán», dijo. «Un dos maiores problemas que temos os concellos para cumprir cos requisitos da bandeira azul é contar con dous socorristas por praia», indicó el secretario de los socialistas de Burela, Ramiro Fernández.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

El PSOE propone ideas para recuperar banderas azules en Foz, Barreiros y O Vicedo