Jorge Val, alcalde con mayoría: «Os veciños valoraron a proximidade do goberno de Alfoz»

La Voz ALFOZ / LA VOZ

ALFOZ

MIGUEL PAZ

30 may 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

Con 5 de un total de 9 ediles, el socialista Jorge Val gobernará con mayoría Alfoz los próximos 4 años (en el mandato pasado lo hizo en coalición con VIA). Hace una valoración «moi positiva del resultado electoral» y lo atribuye «ao bo comportamento dos cidadáns, que confiaron en nós e valoraron positivamente o labor que fixemos nos últimos anos. Tiñamos algunha idea de que iamos medrar e xa nas xerais foron uns resultados moi bos, históricos en Alfoz [...]. Ese aumento de participación tamén se traduciu en votos para nós, e tamén hai xente que ideoloxicamente está máis próxima ao PP pero que nas municipais nos votou a nós».

El regidor en funciones cree que uno de los factores que más valoraron los vecinos fue la cercanía: «Os veciños valoraron a proximidade do Goberno. Os problemas que ten cada cidadán témolo nós porque vivimos no contorno e os problemas sabémolos todos». Val entiende que también se valora «a confianza que lles dás. A xente quere feitos reais e ve que se cumpriron». Pendiente de reuniones, el alcalde ya avanza que próximamente se distribuirán las tareas de gobierno con el objetivo de «continuar coa labor e incluso mellorar».

¿Cuáles serán las prioridades del Gobierno en este mandato? El alcalde cita habla del PXOM y de seguir instando a la Xunta para poder terminar la concentración parcelaria. Apuesta por seguir realizando gestiones para el polígono para asentar empresas y, ante el incremento de población envejecida y para facilitar la conciliación laboral y familiar, asegura que trabajarán para conseguir poner en marcha un centro de día. Estudian levantar este servicio junto al centro médico. «Sei que é difícil porque catro anos son poucos, e para a parcelaria ou outros proxectos os prazos son longos», explica el regidor.

¿Y cómo plantea la relación con los grupos en la oposición? «Non vou ser unha apisoadora que machuque as ideas dos demais. Se son ideas en beneficio dos cidadáns, benvidas sexan».