Entregan las cartas de despido a seis trabajadores de una auxiliar de Alcoa

A MARIÑA

Complejo industrial de Alcoa
Complejo industrial de Alcoa PEPA LOSADA

La plantilla de Edyproga comenzará una huelga de una hora tras el cese de seis de los 16 trabajadores, y exige a la multinacional que cumpla sus compromisos en cuanto a la carga de trabajo

15 oct 2024 . Actualizado a las 20:32 h.

Este martes se hicieron efectivos los despidos de seis trabajadores en la auxiliar de Alcoa Edyproga, según concretó la CIG. El sindicato nacionalista había anunciado días atrás la comunicación informal de estos ceses, que motivó que el comité del complejo industrial de San Cibrao decidiese retomar las movilizaciones para reclamar la continuidad de la industria del aluminio en A Mariña.

«Rexeitamos esta decisión de maneira contundente», señala Iván Leal, delegado de personal de la CIG en la contratista. «A causa exposta na carta de despedimento apunta á drástica redución do volume de gasto en investimentos a partir deste verán por parte de Alcoa, o que provocou que a empresa non recibise nin un só pedido por parte da principal durante os meses de agosto, setembro e outubro», denuncia el sindicalista.

Leal expone que esta situación no solo afecta a Edyproga, empresa especializada en montajes eléctricos para la industria y que tenía en plantilla a 16 trabajadores, sino también a otras contratistas como Cotelsa«que tamén se viu forzada a cortar a subcontratación con Edyproga debido á falta de carga de traballo».

La plantilla iniciará «como resposta a estes despedimientos inxustificados e á situación que se está a xerar, unha folga indefinida dunha hora, que comezará o vindeiro luns, 21 de outubro, en sinal de protesta. Ademais, organizaremos manifestacións e concentracións aínda por concretar», expone la CIG, que no obstante remarca que «este paro é só o comezo. Se non atopamos unha solución inmediata e satisfactoria para os compañeiros despedidos e para a carga de traballo, recrudeceremos as medidas de protesta paulatinamente».

«Desde a CIG e o colectivo de traballadores esiximos que Alcoa asuma as súas responsabilidades, cumpra cos compromisos asinados e reactive os investimentos necesarios para garantir a estabilidade laboral das empresas auxiliares. Solicitamos o apoio do resto dos traballadores da factoría, tanto das auxiliares como da principal, nunha loita que nos afecta a todos», concluye Leal.

La sección sindical de la CIG en Cotelsa mostró su respaldo a la plantilla de Edyproga y mostró su «rexeitamento ante a actitude que Alcoa está a mostrar e que pon en perigo centos de postos de traballo nas empresas auxiliares de San Cibrao. No caso de Cotelsa xa estamos afectados directamente por esta problemática, que comeza a afectar a gran maioría das empresas auxiliares de Alcoa San Cibrao, e só medidas como o adianto de vacacións están permitindo amortiguar o problema», apunta.