Ambas citas finalizan este domingo; la de productos artesanales y ecológicos se clausura a las siete de la tarde con medio centenar de expositores
04 ago 2024 . Actualizado a las 14:36 h.Cada año, la «hermana» de la Feira do Bonito es la de productos del mar, artesanos y ecológicos que recibe el nombre de Produart. No es tan longeva como la gastronómica, pero volvió a demostrar solera en su vigésimo segunda edición, celebrada de viernes a domingo, con un sinfín de actividades tras la inauguración por parte del conselleiro do Mar, Alfonso Villares, que valoró la inclusión en la cita del primero de seis «parladoiros» organizados para este año por el GALP Mariña-Ortegal y la alcaldesa Carmela López. Juntos también posaron en el photocall de Produart.
La regidora local hizo ayer balance: «A Feira do Bonito e Produart 2024 foron un éxito rotundo, consolidándose como un dos eventos máis importantes de Burela. A participación masiva da veciñanza e visitantes foi un claro indicativo do aprecio e interese que xera este evento. O delicioso bonito preparado de múltiples formas, é sempre o punto forte da feira. A variedade e calidade dos produtos de Produart, un atractivo que suma. A feira tamén tivo un impacto económico significativo, atraendo turismo e promovendo os negocios locais. Os comerciantes e hostaleiros informaron dun incremento nas súas vendas, o que demostra a importancia deste tipo de eventos para a economía local». El diputado de Recursos Sostibles, Fran Cajoto, también resaltó la celebración de un evento «tan relevante coma este, non só para o municipio senón tamén para o conxunto da provincia».