Vandalismo en el campo de fútbol del Iberia, en Barreiros: cuchillos clavados en la barra de la cantina y cristales en el césped

La Voz BARREIROS / LA VOZ

A MARIÑA

La directiva del club de fútbol, de San Miguel de Reinante, denuncia los actos y desvela que ya tuvo que desalojar a veraneantes que accedieron al recinto sin permiso

22 ago 2023 . Actualizado a las 05:00 h.

La directiva del equipo de fútbol del Iberia, de San Miguel de Reinante (Barreiros), conjunto que milita en Segunda Galicia, denunció ayer actos de vandalismo en sus instalaciones de As Valgas: «Coitelos chantados na barra recentemente vernizada na cantina, cristais no céspede, co perigo que iso supón, desperfectos no mesmo...». Y añade: «Horas e horas de traballo voluntario e desinteresado da directiva e colaboradores botadas a perder. Xa non valoramos o custo, porque sendo importante, é o de menos. O grave é a falta de respecto a todo ese traballo e dedicación».

La directiva del club barreirense abunda: «Somos permisivos con que se utilice o campo de adestramento para xogar. Mesmo somos permisivos cando lles entra un balón dentro e entran sen permiso para collelo. Somos permisivos con pernoctacións e todo tipo de actividades nas inmediacións do campo, pero todo ten un límite».

Recuerda también que otros veranos echaron en falta camisetas que tendían a secar al aire libre y que en ocasiones habían quien entraba a jugar en el campo, lo que no está permitido porque puede darse el caso de que esté sembrado césped o fertilizado y quien se adentre en el recinto lo ignore. Y sentencia: «Pero o de este verán está sendo demasiado. Hai quen pensa que todo é deles. Nós preguntámonos se nos seus lugares de procedencia entran furtivamente no Anxo Carro, no Tartiere ou no Bernabeu, por poñer exemplos de procedencias de intrusos que xa tivemos que desaloxar este mesmo verán».

Añade la directiva del club barreirense que los hechos ya han sido puestos en conocimiento y denunciados ante las autoridades pertinentes, «e estudaremos implementar as medidas que sexan necesarias».

Por último, concluye haciendo un llamamiento a la ayuda vecinal para dar con los autores de los actos vandálicos: «Pedimos a vosa colaboración. Se nalgún momento vedes calquera movemento sospeitoso no campo avisádenos a calquera integrante da xunta directiva ou directamente á garda civil. Porque o Iberia somos tod@s! Pero tod@s quen o amamos e sobre todo o respectamos».