Pitero asume galones en el Burela de camino a Primera División

Iván Díaz Rolle
IVÁN ROLLE BURELA / LA VOZ

A MARIÑA

Pepa Losada

El canterano, que ha jugado y marcado más que nunca, firmó el primer tanto y sentenció la tanda de penaltis ante el Zaragoza: «Agora eles teñen a presión»

22 may 2023 . Actualizado a las 20:17 h.

Igual que el Burela Pescados Rubén, Christian Rivera, Pitero (Burela, 1999), vivió un día duro, pero sacó adelante el primer asalto de la semifinal por el ascenso a la Primera División de fútbol sala contra el Sala 10 Zaragoza. El canterano reconoce que se sintió «incómodo» en los duelos, pero firmó el gol que abrió el marcador y asumió responsabilidades para sentenciar la tanda de penaltis tras el 4-4 final.

Un paso natural dentro del crecimiento que ha experimentado un futbolista que esta temporada ha jugado y marcado más que nunca desde que hace seis temporadas dio el salto al primer equipo. «Non xoguei ben. Non quedei contento co meu rendemento persoal. Non fomos capaces de dar continuidade no xogo cando o intentamos con 3-1. Eles estiveron acertados na nosa defensa. Pero cando falei co adestrador díxenlle que quería tirar o penalti si ou si», cuenta.

Las lesiones han respetado por fin a Pitero, que se ha reivindicado como uno de los futbolistas más determinantes del Burela, sin perderse ni uno solo de los 31 encuentros disputados y aportando 20 goles. «Estou contento. Todo axudou. As lesións respectáronme, ao baixar a Segunda atopámonos un nivel deportivo máis baixo, formamos un bo grupo, o equipo deu un moi bo rendemento e David (Rial) deume confianza. Tiña moitas gañas de poder facer por fin unha boa tempada de principio a fin e penso que agora calquera que veña aquí xa sabe que son un dos xogadores a ter en conta», apunta el segundo máximo realizador naranja, solo por detrás del pichichi David Pazos.

Aunque sus principales objetivos ahora pasan por el plano colectivo. «O noso obxectivo pasa por pechar a eliminatoria no segundo partido e non dar a opción de volver a xogar en Vista Alegre ao Zaragoza. Non estivemos ben, pero creo que lles demos un bo golpe anímico por igualar dúas veces o partido a falla de cinco segundos e gañar nos penaltis», apunta el pívot burelense sobre el segundo duelo previsto para el viernes a las 20.30 horas.

«Agora eles teñen a presión», añade sobre un rival maño que ya no tiene margen de error y en alusión a uno de los factores que pudo influir en que el Burela ofreciese una pobre imagen el viernes. «O Zaragoza plantouse aquí co seu plan moi claro e quizais a nós non nos axudou a tensión de saber que víñamos de ser segundos destacados na fase regular. Aínda que non queiramos os nosos números fannos favoritos nesta fase de ascenso. Agora gañamos o primeiro partido, dunha forma moi motivante ademais, e liberámonos desa presión», explica el dorsal 6 mariñano.

Respecto a la otra eliminatoria entre el Alzira y O Parrulo, se mostró «sorprendido» por la victoria valenciana. «Polo que puiden ver, aproveitaron ben a defensa do porteiro-xogador, pero calquera dos dous vai ser un rival moi duro se pasamos. De momento, só nos centramos no Zaragoza», comentó un jugador que no oculta su preferencia por una final gallega «pola cercanía da viaxe, por reencontrar amigos e porque un derbi sempre e bonito e aseguraría outro equipo da terra en Primeira».