La Xunta pone la demolición en A Atalaia de San Cibrao como ejemplo de actuación contra el feísmo y de urbanismo responsable

La Voz CERVO / LA VOZ

A MARIÑA

La titular autonómica de Medio Ambiente, Ángeles Vázquez, visitó la zona

18 mar 2023 . Actualizado a las 18:22 h.

La conselleira de Medio Ambiente, Ángeles Vázquez, visitó este sábado en San Cibrao la zona en el barrio de A Atalaia donde el Concello de Cervo promueve la demolición de un esqueleto de hormigón y la recuperación paisajística de la zona con la construcción de una plaza pública. Ángeles Vázquez puso esta actuación como ejemplo de las políticas contra el feísmo y una apuesta por el urbanismo responsable.

El proyecto, recordó la titular de Medio Ambiente de la Xunta, cuenta con un presupuesto de 535.000 euros, de cuya cantidad la Xunta aporta el 70 % y el Concello el 30 % restante. La ayuda se enmarca dentro del plan Hurbe.

"O proxecto pretende conservar os muros de contención do edificio, que, xunto cunha serie de piares, servirá de apoio para un forxado reticular que soporte o uso público e os elementos de xardinería. A decoración da praza terá como referentes a caza das baleas e a cerámica de Sargadelos. De feito, o novo muro e o banco corrido revestirase cun mural con restos de cerámica", indica la Xunta en un comunicado.

 "Ademais, o desnivel da zona noroeste salvarase cunhas gradas que permiten contemplar a zona arqueolóxica do outro lado da rúa. Cómpre lembrar que a zona da Atalaia conta cun plan especial de protección pola existencia dun xacemento arqueolóxico correspondente a un asentamento de carácter histórico e de singular valor arquitectónico", añade.