«Ser Fillo Predilecto de Viveiro é máis importante que ser campeón de Europa, por suposto»

La Voz

A MARIÑA

Erdem Sahin

El flamante campeón europeo, Adrián Ben, recibe múltiples felicitaciones

06 mar 2023 . Actualizado a las 18:22 h.

«Ser Fillo Predilecto de Viveiro é máis importante que ser campeón de Europa, por suposto!». Así bromeaba Adrián Ben ante los medios este domingo (en concreto en el programa deportivo Contraataque, de la RTVG) tras vencer en la final de 800 metros en el europeo de Turquía. Adrián Ben estaba radiante y feliz; en sus declaraciones ante los medios, en TVE1 o en la RTVG, siempre se acuerda de sus raíces, de su tierra; en particular de Viveiro, adonde preveía llegar ayer o en las próximas horas, dependiendo de los compromisos en la capital de España.

Desde el Concello de Viveiro, la alcaldesa María Loureiro felicitaba en nombre de toda la corporación municipal al flamante campeón europeo por su proeza. Desde el concello destacaban también en las redes el orgullo que supone para todo Viveiro esta victoria histórica del atleta viveirense, nombrado recientemente Hijo Predilecto.

También desde la Diputación Provincial de Lugo llegaron ayer mensajes de enhorabuena por parte del presidente, José Tomé, y del vicepresdiente y responsable provincial de Deportes, Efrén Castro.

José Tomé señalaba: «Vivimos con moitísima emoción a carreira e transmítolle os parabéns de toda a corporación porque cumpriu o seu soño de gañar un gran campionato e porque con só 24 anos xa é un dos maiores especialistas dos 800 metros».

«Adrián Ben leva anos demostrando que é quen de superarse a si mesmo e de traballar con constancia a pesar das dificultades. Un orgullo e un exemplo para todos e todas os lucenses», comentaba el presidente de la Diputación lucense.

Por su parte, Efrén Castro, responsable provincial de Deportes, destacaba también «o talento e esforzo do atleta viveirense, que acadou unha nova cima na súa traxectoria deportiva cunha carreira emocionante ata o final» y afirmó luego que «o seu triunfo xenera un orgullo e unha alegría colectiva que se explica tamén polos valores que transmite fóra da pista, o seu apego ás orixes e ás persoas que o acompañaron durante a súa formación».

Ambos aludían a la labor en pro del deporte del atletismo por parte del club lucense Lucus, donde se formó Adrián Ben, ya que en A Mariña no había instalaciones adecuadas para su formación y proyección.

Hay que recordar que ahora acaban de construir una pista multideportiva en el Concello de Cervo -en San Cibrao- para la práctica del atletismo.