La lucha contra la velutina sigue: Viveiro colocó 2.400 trampas y capturó unas 2.900 avispas asesinas

La Voz

A MARIÑA

PEPA LOSADA

El concello lleva cuatro años tratando de frenar la expansión de esta plaga

29 nov 2022 . Actualizado a las 17:08 h.

La lucha contra la velutina sigue: el Concello de Viveiro informa que este año se colocaron 2.400 trampas para intentar frenar la expansión de estas avispas «asesinas». Se lograron capturar unas 2.900.

«Unha empresa especializada, contratada polo concello encargouse do trampeo. Esta campaña impúlsase de forma anual no municipio co obxectivo de minimizar o impacto das velutinas», informan desde el concello viveirense.

«Efectuouse a fase de trampeo entre os meses de marzo e xullo instalándose un total de 2.400 trampas. Grazas a esta acción de trampeo, capturáronse 2.857 avespas raíñas e zanganeras», explican.

«Para a colocación das trampas tivéronse en conta varias factores, como a proximidade ás vivendas, a detección de focos predilectos de instalación, a protección de asentamentos apícolas, así como evitar que poidan entrar dende outros municipios limítrofes», señalan desde el gobierno municipal.

«Tamén se retiraron niños de avespas de vivendas ou en zonas de tránsito perigosas para as persoas. Sempre despois dos avisos de Protección Civil ou do persoal do Concello de Viveiro, así como os niños susceptibles de causar riscos por labores no campo, de rozadura ou de recollida de froita», añaden.

Finalmente desde el concello recuerdan que llevan 4 años con estas campañas para intentar erradicar en lo posible las avispas velutinas o al menos que no se propaguen.