Brillante encuentro el disputado en el Pepe Barrera
11 sep 2022 . Actualizado a las 21:40 h.El Ribadeo FC, con las bajas importantes de Cris y Álex Meitín, no pudo comenzar la liga de Preferente brindando un triunfo a su afición frente a un rival que por prestigio y presupuesto apunta a estar luchando por el ascenso, el As Pontes. Se adelantó el conjunto visitante con un gol en el minuto 44 obra de Sergio Criado y en el minuto 70, una de las incorporaciones del Ribadeo de este año, el focense Asier, procedente del Viveiro, logró el empate definitivo.
El entrenador ribadense, Dani Moirón, hizo una lectura positiva del resultado: «O mellor foi a actitude do Ribadeo ó verse por abaixo no marcador, a personalidade que demostrou para intentar darlle a volta ó partido. As Pontes non era o mellor rival para comezar, pero mellor collelos canto antes, porque é un equipo que con toda probabilidade vai a ir a máis».
«Estou satisfeito polo resultado, tendo en conta que foi un típico partido de inicio de temporada, cando hai cousas que mellorar, pero en xeral vin ó equipo ben. E penso que o público veu un bo partido, con dous equipos que querían gañar», añadió.
De Asier, manifestó que «é un xogador de outra categoría, que pode aportar moito». Y de Xaime, apuntó: «Non ten nada que adaptarse, máis ben adaptarnos nós a el».