Nueva experiencia turística común entre A Pontenova y Taramundi: «Somos terra de ferreiros e temos que empezar a xuntarnos»

y. garcía A PONTENOVA / LA VOZ

A MARIÑA

CEDIDA

El pasado sábado realizaron una exitosa ruta promovida conjuntamente por el Museo da Cuchillería y Tirolina das Minas

25 jul 2022 . Actualizado a las 15:42 h.

«Somos todo unha mesma zona. Por iso pensamos que ten moito sentido unirnos para promocionar o patrimonio do ferro. Esta ruta estivo pensada co Museo da Cuchillería de Taramundi como un primeiro paso para facer cousas conxuntamente, empezar a crear un relato, xa que probablemente había xa minas de ferro romanas, existe a ruta dos ferreiros e hai toda unha industria da navalla artesanal», explica Celtia Traviesas, al frente de Tirolina das Minas en A Pontenova. La oferta de colaboración mutua partió del taramundés Juan Carlos Quintana, sexta generación de ferreiros y director del museo citado, y tuvo como resultado la primera ruta combinada, el pasado sábado.

«Me parece fundamental sumar _comenta Quintana_ para que o patrimonio do ferro teña o recoñecemento que debe ter. Cantas máis empresas mellor e cantos máis concellos e comunidades autónomas apostemos por facer cousas en común, mellor. Se pretendemos que acabe convertíndose en Patrimonio Inmaterial de la Humanidad, que debería ser polo menos a longo prazo. Entre todos temos que facer cousas novas e atractivas para os visitantes. E os veciños». La ruta incluyó visita guiada al museo de Taramundi y Ruta dos Ferreiros; y en A Pontenova, la de Os Fornos, mina Consuelo y el final adrenalínico con la tirolina.

Mónica de Nut vuelve a mina Consuelo el 6 y 7 de agosto

Una de las experiencias únicas y especiales de este año fue el concierto de Mónica de Nut en la mina Consuelo, adonde volverá el mes de agosto con dos pases: el 6 a las 18.00 y el 7 a las 12.00. Más en la siguiente página web: tirolinadasminas.com.