La Xunta invierte 800.000 euros en financiar 97 contratos en A Mariña

La Voz O VICEDO / LA VOZ

A MARIÑA

El delegado territorial de la Xunta, Javier Arias, conversando con el alcalde de O Vicedo, Jesús Novo, y con efectivos de Protección Civil
El delegado territorial de la Xunta, Javier Arias, conversando con el alcalde de O Vicedo, Jesús Novo, y con efectivos de Protección Civil CEDIDA

El delegado territorial informó en O Vicedo sobre los programas de empleo para cubrir servicios municipales

26 may 2022 . Actualizado a las 20:02 h.

El delegado territorial de la Xunta en Lugo, Javier Arias, informó en O Vicedo sobre los programas de promoción del empleo en marcha en A Mariña. Manifestó que los Concellos están tramitando la contratación de 97 trabajadores con la financiación de la Consellería de Promoción do Emprego e Igualdade a través de tres programas con una inversión de 804.745 euros. Avanzó que los contratados se incorporarán en las próximas semanas a los servicios municipales: 50 contratos corresponden a socorristas, 25 al programa Aprol Rural y 22 para contratar a personas perceptoras de la Renda de Integración Social de Galicia (Risga).

«A data tope para a alta dos contratos financiados a través do Aprol Rural é o 15 de xuño, e nos outros dous casos poden asinarse ata o 1 de xullo. Son os propios Concellos os que xestionan as contratacións, mediante a presentación da correspondente oferta de emprego nas oficinas públicas de emprego. Os concellos de Foz, Ribadeo, Viveiro e Burela suman 12 novos traballadores cada un, con achegas que van desde os 112.130 euros aos 94.000 euros. O Vicedo contratará a dez persoas, Xove a nove, Cervo a 8 e Mondoñedo a 6. Haberá tres traballadores máis en Barreiros, A Pontenova, Trabada e Ourol; dous en Lourenzá e un en Alfoz e O Valadouro», explican desde la delegación territorial.

Los contratos van de los dos a los nueve meses. «No caso do Aprol Rural deben ser a xornada completa, e dedicaranse a labores de mantemento e aproveitamento das faixas secundarias definidas pola Lei de prevención e defensa contra os incendios forestais de Galicia».

Con respecto al programa de la Risga, indican que será total la cobertura de los gastos salariales derivados de la contratación por un período máximo subvencionable de 9 meses. «Encargaranse de realizar obras ou servizos de interese xeral nos seus respectivos municipios», explican.