Ribadeo invita a descubrir «un fotógrafo singular»: José Suárez

y. garcia RIBADEO/LA VOZ

A MARIÑA

jose suarez

Este sábado 23, en el auditorio a las 20.00 horas, será el concierto «José Suárez. Suite para unha vida» con música, parte audiovisual y literaria

22 abr 2022 . Actualizado a las 21:00 h.

Xosé Luis Suárez Canal escribió: «José Suárez é un fotógrafo absolutamente singular dentro da fotografía histórica galega. As súas imaxes teñen unhas características moi definidas, que se manteñen durante toda a súa longa traxectoria fotográfica, produto dunha visión reflexiva, moi persoal, determinada por unha rica formación cultural, que lle dá un claro carácter de autor do que carecen xeralmente os fotógrafos profesionais históricos». Este sábado 23, en Ribadeo habrá una ocasión especial para conocer más del autor, a través del proyecto «Suárez» y que consiste en un concierto de música original escrita para guitarra eléctrica, harpa y teclado, que acompaña a una videocreación en vivo con fotografía digital digitalizada, así como fragmentos de ocho milímetros. La dirección artística corre a cargo de Rafael Fernández. La vida y obra del autor se contempla dividida en cuatro partes: «Galiza e as fotografías de mariñeiros», «Exilio», «O Xapón» y «Regreso a España e morte». Todo ello también complementado con textos del propio Suárez, «así como outros de intelectuais do seu tempo que estiveron presentes na súa vida, como Unamuno ou Blanco Amor».

A las 20.00 en el auditorio

La cita será a las 20.00 horas en el auditorio municipal ribadense Hernán Naval, bajo la organización del Concello de Ribadeo. La entrada general cuesta 5 euros y la reducida, 3.