Presentan la Xove Costa Trail, una carrera espectacular a los pies del Cantábrico

La Voz VIVEIRO / LA VOZ

A MARIÑA

CEDIDA

Será los próximos días 19 y 20 de este mes por la senda litoral de Xove

10 mar 2022 . Actualizado a las 16:48 h.

Este jueves se presentó la Xove Costa Trail, una carrera espectacular por toda la senda litoral, al pie del Cantábrico. Será los días 19 y 20 próximos. La organización de esta edición corre a cargo de la ACD Xove y cuenta con el patrocinio del Concello. En la presentación de la carrera estuvo la concejala Dolores Meitín y la Secretaría Xeral para o Deporte / Fundación Deporte Galego. La Xove Costa Trail cuenta también con la colaboración de RoqSport, de la Asociación Komando Xoviético y de los comerciantes de Xove.

Desde el Concello recuerdan que la Xove Costa Trail «é unha carreira de montaña, que transcorre na súa maioría do percorrido pola senda costeira de Xove e polo Camiño Natural do Cantábrico, ó seu paso pola costa do Concello, dende a praia de Portonovo, nos límites co Concello de Viveiro, ata a praia de Morás, para logo adentrarse na parte interior do Concello de Xove por sendeiros e pistas forestais de uso público. A carreira XCT de 35 quilómetros ten un desnivel acumulado de 1.300 metros aproximadamente e a carreira XCT de 18 quilómetros terá un desnivel acumulado de 700 metros».

Además de las carreras de 35 y 18 kilómetros, ambas el domingo 20, ese mismo día también habrá una caminata de 12 kilómetros «que sairá do Portiño de Portocelo ás 10 horas. A inscrición vale 12 euros, o prazo máximo para anotarse é o día 15».

«O sábado será o día das carreiras dos nenos/as, o mini trail, desde as 12 no Faro do Roncadoiro. A inscrición para os rapaces/as é gratuíta e entregaranse medallas a todos os participantes», explican.

Sobre la recogida de dorsales, la organización da las siguientes indicaciones: «Venres, 18, de 19 a 21 horas. Pavillón Municipal (Trails-Andaina-Nen@s). Sábado 19 ás 11 horas. en Faro Roncadoiro (Trails dos nen@s). Sábado 19, de 17 a 21 horas no Pavillón Municipal (Trails 35K-18K-Andaina). Domingo 20 dende as 8 no Pavillón Polideportivo de Xove. (Trails 35K-18K-Andaina)».

La Xove Costa Trail vuelve con fuerza, es una de las carreras más espectaculares por el paisaje que ofrece siguiendo la línea del mar Cantábrico, pero dura a su vez y exigente. Cualquier tipo de información se puede encontrar en la página de la Xove Costa Trail y en la propia página web del Concello. Recuerden, la cita será el siguiente fin de semana, días 19 y 20.