La Xunta logra que la Sareb prorrogue los contratos de las familias amenazadas con desalojo en un edificio de Burela

La Voz VIVEIRO / LA VOZ

A MARIÑA

XAIME RAMALLAL

Para poder acogerse a la prórroga han de estar al corriente en todos los pagos

20 ene 2022 . Actualizado a las 19:37 h.

La Xunta anunció este jueves que ha logrado que la Sareb prorrogue los contratos a las familias amenazadas con desalojo en un edificio de Burela. Son 16, en un edificio situado en la calle Mar Cantábrico, aunque deben estar al corriente con los pagos.

«A Xunta de Galicia logrou hoxe o compromiso da Sociedade de xestión de activos procedentes da reestruturación bancaria (Sareb) de que renovará os contratos de alugueiro das vivendas protexidas de Burela localizadas nun edificio da súa propiedade. Os inquilinos afectados foron informados do acordo esta mesma tarde polo director xeral do Instituto Galego da Vivenda e Solo (IGVS), Heriberto García, que conseguiu que lle garantiran a renovación dos contratos daqueles inquilinos que se atopen ao corrente das súas obrigas e que continúen a cumprir os requisitos esixidos para o acceso ás vivendas protexidas en alugueiro». Así lo comunicó la Xunta de Galicia a través del IGVS.

La Sareb remitirá los contratos al IGVS que revisará que están correctamente y actualizados en los pagos. De ser así, los contratos serán prorrogados. En principio deberían estar vigentes hasta 2029, pero el IGVS no apunta fechas todavía. Ante las advertencias de la Sareb de inminente desalojo, muchas de las familias ya habían abandonado el edificio.