La factura de la luz, de 837 euros a 1.295, motivo de las cenas con velas hoy en Burela

La Voz BURELA / LA VOZ

A MARIÑA

PEPA LOSADA

El bar Contraste tiene el aforo casi completo, pero aún quedaba libre alguna mesa

25 nov 2021 . Actualizado a las 21:53 h.

El bar Contraste de Burela estará este viernes casi al completo por la iniciativa de las cenas «a dos velas», que su propietario, el hostelero burelés Rubén Pinín, ideó para dar un aliciente a sus clientes y para protestar por la subida de la luz, que afecta, y mucho -asegura- a negocios como el suyo.

«Hoxe (por la tarde de ayer) tiña as prazas esgotadas, pero tiven unha cancelación, polo que me quedan dúas mesas libres, teño capacidade para oito persoas», explica el empresario.

La iniciativa ha tenido éxito no solo en cuanto a la acogida entre la clientela, sino que ha servido como ejemplo entre el sector. «Domingo González, de Covas, dixo que lle gustaba moito a iniciativa e que probablemente a continuará na seguinte fin de semana nalgún dos seus negocios», expone Pinín.

Pero las reacciones no se limitan al ámbito local. «Recibín chamadas de empresarios de Lugo, e tamén consultas a través de redes sociais desde Asturias e País Vasco, interesados en ver como ía facer esta iniciativa, para ver despois se a van aplicar nos seus locais», concreta. «Estou contento porque quería xusto iso, que tivese a maior repercusión posible, porque me parece unha forma bonita e elegante de protestar: penso que terá un impacto visual para a clientela e para a xente que estea na rúa», añade.

Pinín pone cifras a lo que supone la subida de la luz en su empresa: «en setembro de 2020 paguei neste concepto 837,90 euros, e no mesmo mes deste ano, 1.295».