El hostelero que invita a cocacolas y Redbull a los niños: «Busco que os pais reflexionen»

Ramón González Rey VIVEIRO LA VOZ

A MARIÑA

XAIME RAMALLAL

Domingo González está en el foco de la actualidad por su irónico regalo para que no se desatienda a los hijos cuando entran en el bar

28 jul 2021 . Actualizado a las 22:19 h.

Antes de atender al periodista, Domingo González habló en la misma mañana con dos canales de televisión -uno de ellos desplazó un equipo para hacer una encuesta ciudadana- y con uno de radio. Este hostelero de Viveiro está en el foco de la actualidad a nivel estatal desde que quiso con un toque de ironía advertir a los clientes sobre algunos comportamientos de sus hijos

«Todo aquel neno ou nena que permaneza sen supervisión dos seus pais será invitado pola casa a tres RedBull e seis cocacolas, para que logo os aguanten os ‘papás’ na casa». Así reza el cartel colocado en la cervecería Vikinga, en el barrio viveirense de Cantarrana.

«Pretendía cun toque de ironía quitar un sorriso e facer reflexionar sobre isto», expone el hostelero. Aunque el debate sobre el comportamiento de los niños en los bares no es nuevo, González decidió poner el mensaje «a raíz de acontecementos máis ben puntuais, que che fan ver que ás veces existe certa relaxación».

El empresario enumera incidencias: «días atrás, un dos nosos camareiros estivo a punto de ser atropelado por un patinete, case temos que facer un parte», sonríe. «Outro pequeno comeulle as croquetas á familia da mesa do lado, e outros poñen videoxogos na tablet a todo volume, sen que os pais lles fagan usar uns cascos», prosigue.

Considera que estas situaciones son "un abuso" del que responsabiliza a los adultos, «porque os nenos son nenos. O bar é o lugar do aperitivo e da caña e todo o mundo vén a desconectar, pero penso que hai unha relaxación excesiva. Os pais temos un compromiso a tempo completo e hai outras persoas no local. Eu non pido que non se movan, pero si digo que os pequenos non poden andar con balóns ou bicicletas», matiza. González sugiere a los padres que quieren que sus hijos circulen con libertad que escojan locales que les faciliten hacerlo. «Na zona do Parquemar hai bares próximos a un parque, e outros negocios teñen xogos de bolas ou áreas especializadas. Hai cabida para todos: ti non planificas igual unha viaxe se levas os teus fillos», añade.

Su mensaje corrió como la pólvora en redes sociales, con distinta aceptación. «Houbo quen non o entendeu e dixo que non viría nin con pícaros nin sen eles, pero outras persoas destacaron a ironía. É algo que cría que debía dicir, pero que ás veces molesta oír e arríscaste a perder clientes. Así que busquei unha forma suave e divertida», afirma.

Una irónica invitación de la que por ahora no ha tenido que tirar. «Houbo algún pequeno que o tentou», ríe González, «pero aínda non tiven que convidar a ninguén».