Foz cerró sus fiestas del Carmen con música y las playas animadas

Iván Díaz Rolle
I. DÍAZ ROLLE FOZ / LA VOZ

A MARIÑA

Fran Cajoto: «Houbo xente, pero evitamos grandes aglomeracións»

19 jul 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

Foz se debate entre el ánimo de una localidad que crece con la llegada de miles de visitantes en julio y la preocupación por el claro ascenso del covid. Unas controladísimas fiestas del Carmen y un fin de semana caluroso llenaron, dentro de las posibilidades, las playas y actos. «Houbo xente, como é habitual nestas datas en Foz, pero fixéronse unhas festas en pequeno formato, evitamos grandes aglomeracións. Se todo o mundo está sentado e cumpre, ao aire libre non debe haber problemas, igual que nas praias. A pesar das dificultades temos abertas as cinco para que haxa máis espazo», explicó el alcalde, Fran Cajoto.

«A Garda Civil e a Policía Local encargáronse de que polas noites se cumprisen os horarios e non houbese botellóns, e non houbo problemas. Chegan moitos visitantes, e pode haber certa relaxación, pero sobre todo temos que concienciarnos para evitar as reunións de non conviventes en espazos pechados», explicó preocupado por los 53 positivos registrados ayer.

El Carmen se despidió con una sesión vermú dividida entre Conde de Fontao con Los de la Bamba y A Rapadoira con Dos Punto Com, y las playas se llenaron ayer a pesar de la niebla.