Brais Prieto, segundo fichaje del nuevo Viveiro

Iván Díaz Rolle
I. DÍAZ ROLLE VIVEIRO / LA VOZ

A MARIÑA

cedida

El polivalente centrocampista de O Valadouro procede del Arzúa

06 jul 2021 . Actualizado a las 20:00 h.

El Viveiro CF sigue a buen ritmo en una semana que se antoja clave para dar forma a la plantilla con la que competirá en Tercera RFEF. El lunes presentó a Diego Muíña como un baluarte para su parcela defensiva, y ayer le tocó a Brais Prieto Cobas (O Valadouro, 1999), otro futbolista polivalente que destaca por su brega y que tiene experiencia en la categoría tras un año en el Arzúa, al que llegó tras dos temporadas como baluarte del Ribadeo.

«No Arzúa queren dar un bo cambio no equipo e eu tiña a intención de seguir en Terceira. Todo o que me propuxo o Viveiro me gustou», explica un mediocentro cuyo protagonismo fue de menos a más en el cuadro blanquiazul. «Ata o cambio de adestrador, non tiven oportunidades, nin eu nin outros compañeiros. Cando chegou Jesús Baleato tiven moita máis presenza e incluso xoguei cinco partidos de titular, incluído no que conseguimos a salvación», analiza Brais, que acumuló 487 minutos, muy lejos del protagonismo que tuvo en un Ribadeo donde superó los 4.000 minutos de juego y firmó 12 goles en dos años, tras formarse en el Foz y pasar por el juvenil del Lugo.

«No Viveiro coñezo a moita xente, hai un bo grupo e con capacidade, e tratarei de axudar no que me pidan. No Ribadeo actuaba de medio defensivo, pero gústame chegar á área e tamén teño xogado de lateral ou central», se presentó el valadourense.