Viveiro tiene listo el II plan de ayudas para el comercio local: 850 euros por establecimiento

La Voz VIVEIRO / LA VOZ

A MARIÑA

Hay que justificar un 50% de pérdida de facturación y no haber cobrado subvención el pasado año; los hosteleros tienen otro plan, de 1.000 euros para cada beneficiario

21 may 2021 . Actualizado a las 14:14 h.

El Concello de Viveiro anuncia que ya tiene preparadas las bases de la segunda línea de ayudas al comercio local, destinadas a paliar el impacto derivado de la crisis sanitaria ocasionada por el covid-19.

Este II Plan de Reactivación Económica está incluido dentro del acuerdo entre PSOE y Por Viveiro para la aprobación del presupuesto municipal de este año.

«As axudas impulsadas polo goberno local diríxense a autónomos, microempresas, pequenas empresas, comunidades de bens, sociedades civís ou entidades económicas empresarias sen personalidade xurídica, radicadas no Concello de Viveiro (tendo tanto o domicilio fiscal como a propia actividade neste municipio)», explica la alcaldesa, María Loureiro.

Serán 850 euros de ayuda. ¿Quiénes se podrán beneficiar? Lo explica la regidora: «As posibles beneficiarias deberían de ter unha baixada de facturación de, cando menos, o 50 % no exercicio 2020 respecto do exercicio 2019, ou, no caso de apertura no primeiro trimestre de 2020, unha baixada de facturación de cando menos o 50% nos sucesivos trimestres de 2020 respecto ao primeiro».

«O importe destas axudas será de 850 euros para cada establecemento beneficiario ata a finalización do orzamento previsto. Non se poderán acoller a esta liña de axudas os establecementos que foron beneficiarios nas axudas concedidas en 2020 polo Concello de Viveiro nin o sector da hostalería, que xa conta cun plan específico, para o que o Concello de Viveiro se adheriu ao Plan de Rescate II da Xunta de Galicia».

El gobierno municipal remitirá el borrador de las bases a las gestorías del municipio antes de su publicación para que puedan tener conocimiento de su contenido e ir recabando la documentación solicitada.

«Lembramos, a propósito da hostelería, que o Concello de Viveiro adheriuse ao segundo Plan de Rescate da Xunta de Galicia, no que se incluirá unha partida propia deste concello, para conceder unha axuda de 1.000 euros a cada local de hostelería beneficiado», señalaba finalmente María Loureiro, quien recordaba que el gobierno local dedica una partida en el presupuesto también para ayudar a la hostelería, que sigue con restricciones.