Lorenzana: «O deporte feminino axuda a eliminar estereotipos»

La Voz MONDOÑEDO / LA VOZ

A MARIÑA

Participantes en el II Encontro Xacobeo Peregrinas, celebrado este sábado en Mondoñedo, en el Centro de Interpretación Camiño Norte
Participantes en el II Encontro Xacobeo Peregrinas, celebrado este sábado en Mondoñedo, en el Centro de Interpretación Camiño Norte

La conselleira de Igualdade asiste a Xacobeo Peregrinas en Mondoñedo

24 abr 2021 . Actualizado a las 19:23 h.

El Xacobeo 2021-2022 llegó este sábado a Mondoñedo con Xacobeo Peregrinas, un programa de diez foros de reflexión e intercambio de experiencias sobre la peregrinación «coa muller como protagonista». La regatista Ángela Pumariega, medalla de oro en las Olimpiadas Londres 2012, la poeta Yolanda Castaño y la humorista Sara Escudero fueron las tres invitadas a un coloquio abierto al público en el que también participaron María Jesús Lorenzana, conselleira de Emprego e Igualdade, y Nava Castro, directora de Turismo de Galicia. Para Lorenzana, «o deporte axúdanos cada día a eliminar estereotipos e a implantar novos modelos que realmente nos representen a todas e a todos».

Además de destacar el trabajo de la Xunta a favor «da igualdade de oportunidades e na loita contra a violencia de xénero no ámbito deportivo», el comunicado difundido por Igualdade añade que la conselleira considera al deporte como «un motor de cambio que inculca valores como a tolerancia e o respecto, a disciplina, o compañeirismo ou a inclusión social». Se refirió a Ángela Pumariega «como referente de éxito para as máis novas».

Nava Castro describe el ciclo Xacobeo Peregrinas como «un exemplo perfecto do que está a ser a programación deste Xacobeo, tanto pola súa descentralización como pola súa diversidade integradora e polo uso das novas tecnoloxías», añade la nota oficial. Una iniciativa, concluye, que pretende «propiciar espazos comúns e lugares onde compartir historias situando a Galicia no epicentro do fenómeno da peregrinación e a muller como protagonista».